Sallitko sijaintitiedon käytön?
Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.
Mikä yhdistää ihmisiä työpaikalla, bussipysäkillä, kahvilassa ja kohtisohvalla? Kännykkä toisessa kädessä tietysti.
Suomalaisyritykset saisivat sisältömarkkinoinnista enemmän irti, kun työtä tehtäisiin aiempaa rohkeammin ja pitkäjänteisemmin.
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii yritykseltä konkreettisia tekoja. Monessa yrityksessä kaivataan lisää resursseja asiakaskeskeisyyden toteuttamiseen.
Alma Media palkitsee kauden parhaat digikampanjat neljä kertaa vuodessa. Kevätkauden voiton veivät Fluent Progress RT Oy, Helsingin Golfklubi ja SOK ABC. Onneksi olkoon!
Alma ja Superskillsin yhteistyö nopeuttaa ja tehostaa yhteyksien luomista markkinointiammattilaisten ja markkinointipalveluja tarjoavien toimistojen välillä.
Luova työ vaatii aikaa, stressinsietokykyä ja rohkeutta. Asiantuntijat kertovat, kuinka saat luovuuden kukkimaan.
Merkityksellisyyteen perustuva markkinointi eli purpose-driven marketing herättää kuluttajissa tunteita ja toimintaa. Kun markkinointi perustuu merkitykseen, sillä voidaan saavuttaa myös perinteisen median huomio.
Haluatko saada asiakkaasi viettämään pidemmän tovin brändisi parissa? Osallistavan kyselyn tai testin avulla ohjaat ihmisiä pohtimaan juuri niitä aiheita, joihin brändisi tarjoaa ratkaisuja. Samalla voit kerätä arvokasta dataa siitä, mitä asiakas tietää, ajattelee tai pitää tärkeänä kyseiseen aiheeseen liittyen.
Alma Media palkitsee kauden parhaat digikampanjat neljä kertaa vuodessa. Talvikauden voiton veivät Würth, Länsi-Suomen Osuuspankki ja Tammi. Onneksi olkoon!
Sisältömarkkinointi ja vaikuttajamarkkinointi ovat tämän hetken kuumimpia markkinointiviestinnän trendejä. Yksinäänkin nämä markkinoinnin keinot ovat erittäin tehokkaita, mutta millaisia mahdollisuuksia saadaankaan yhdistämällä nämä kaksi?
Läpinäkyvän työnantajabrändin toteuttaminen vaatii pitkäjänteistä työtä ja yrityksen ylimmän johdon tuen.
Kesän 2019 etuhinnat ovat voimassa uusille kampanjavarauksille 24.6.-11.8.2019.
Alma Media haluaa antaa kunniaa onnistuneille digimarkkinointikampanjoille, nostamalla esiin kauden parhaat kampanjat neljä kertaa vuodessa. Tunnustuksia jaetaan kolmessa eri kategoriassa: valtakunnallinen, paikallinen ja b2b-kampanja. Palkinnot jaetaan ensimmäisen kerran huhtikuussa 2019.
Tekniikka&Talouden, Tivin ja Talouselämän printtilehtien lukijamäärät ovat huimassa kasvussa, ilmenee tuoreesta Kansallisen mediatutkimuksen mittauksesta.
Display-mainonta mielletään helposti arkipäiväiseksi massamainonnaksi. Mainostaja voi kuitenkin erottua digitaalisen maailman kohinasta oikein kohdennetulla ja luovalla bannerilla. Älybannerin avulla mainostajasta voidaan tehdä vaikuttava tarinankertoja, joka tavoittaa juuri oikeat kuulijat.
Vuonna 2019 sisältömarkkinoinnissa tulevat voimakkaasti esiin vastuullisuus, teot, osallistaminen ja vaikuttajamarkkinointi. Nappaa alta Alma Median sisältömarkkinointijohtaja Hanna Revon vinkit vaikuttavaan sisältömarkkinointiin ja osaat kertoa yleisöllesi sen, mitä he ovat kiinnostuneita kuulemaan.
Mainonnan tekninen toteutus sekä kuluttajan käyttökokemus vaikuttavat olennaisesti mainonnan onnistumiseen ja tavoitteiden saavuttamiseen. Lue vinkkimme toimivan mainosaineiston optimointiin.
Vastuullisessa toimintaympäristössä julkaistu vaalimainos näyttäytyy äänestäjienkin mielestä suotuisassa valossa.
Brändimainonnan ohjelmallinen ostaminen vaatii mainostajilta ja toimistoilta tiivistä yhteistyötä.
Eduskuntavaaliehdokas. Muista, että valintasi eduskuntaan tehdään lähellä sinua. Jotta saat potentiaalisten äänestäjiesi huomion mahdollisimman tehokkaasti, kerro viestisi niissä medioissa, joissa he viettävät aikaansa.
Ota uusi ammattilaismedia kaveriksesi ja saat viestillesi uutta kohderyhmää. Alma Talentin medioissa tavoitat niin päättäjät, sijoittajat, yrittäjät kuin ostovoimaiset kuluttajatkin. Teet huikean ensivaikutelman uuteen yleisöösi kokosivun printtimainoksella - Ystävänpäivän kunniaksi melkoiseen ystävähintaan.
Matkailusivusto Rantapallo valittiin vuoden matkailuvaikuttajaksi Finnish Travel Galassa 5.10.2018.
Yhteistyö bloggaajien, tubettajien ja muiden some-vaikuttajien kanssa on jo arkipäivää niin kuluttajabrändeille kuin julkisyhteisöillekin. Mitä läheisemmältä suosittelija tuntuu, sitä isompi vaikutus suosituksella on ostopäätökseen.
Miten Alma huolehtii siitä, että markkinoijan video ja brändi ovat turvassa ja mitä sinun videomainostajana on hyvä tietää ennen kampanjan alkua? Mobiili- ja videomainonnan tuotepäällikkömme Sina Reunala antaa kolme vinkkiä, joiden avulla teet turvallista ja tavoitteellista videomainontaa.
Sisältömarkkinoinnin määrä ja sen parissa käytettävä aika ovat kasvussa. Samalla kasvaa myös kilpailu yleisöjen ajasta, mikä korostaa sisällön laadun merkitystä. Kuinka juuri oikeat kohderyhmät imaistaan sisältöjen pariin?
Alman talviedut tavoittavat niin kuluttajat kuin B2B-päättäjätkin. Etuhinnat ovat hyödynnettävissä Alma Consumerin, Alma Talentin ja Alma-verkoston kanavissa.
Positiiviset asiakaskokemukset ovat brändien tärkein voimavara. Menestystä tavoittelevan brändin kannattaa vaalia asiakaskokemuksia ja kuunnella asiakkaan toiveita tarkalla korvalla.