Alma Media > Mainostajat

Alma mainostajalle

Alman mediat tavoittavat noin 89 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.

Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.

Lähde: Kantar Mind 2021, koko Alma digi + printti viikkotavoittavuus.

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin





Ajankohtaista mainostajalle

Ruokaintoilijat ja kotileipurit kiinni kohdennetulla mainonnalla

Tämänkertaisessa kuukauden datasegmentti -artikkelissa perehdymme ruokaan ja juomaan liittyviin kohderyhmiin.…

Kohdentaminen

Vaikuta valintoihin videomainonnalla

Videomainonnan ratkaisuillamme vaikutat valintoihin juuri oikealla hetkellä. Päivän aikana, kauppaan…

Viisi markkinoinnin trendiä 2022 – näistä vielä puhutaan

Trendikatsaukset tehdään tyypillisesti alkuvuonna, mutta maailman ja trendien muovautuessa yhä…

Trendit

Löydä luovuus! Apunasi on tekoäly, rohkeus, liikkuva kuva ja data

Näin syksyn kynnyksellä on mukava palata lämpimän kesän tunnelmiin. Kesäkuun…

Markkinointi

Brand Talk 2022: Vuoden arvostetuimmat brändit on listattu 

Brand Talk 2022 -tilaisuudessa tunnetut suomalaiset brändit Fiskars ja Sinituote…

Brändit ja markkinointi

Kohdenna mainontaa yleisön lifestyle-valintojen perusteella

Elokuun kuukauden datasegmentti -artikkelissa paneudumme erilaisiin lifestyle-yleisöihin. Kohdentamalla oikeisiin datasegmentteihin…

Kohdentaminen

Mitä tapahtuu, kun mainostaja lakkaa mainostamasta?

Maailmantilanne ja talous huolestuttaa, joten moni mainostaja pohtii mainonnan laittamista…

Brändit ja markkinointi

Mitä yhteistä on mummolla ja mainostajalla?

Maailma ja rutiinit muuttuvat hurjaa vauhtia. Se, mikä oli pari…

Retail Buying Study

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

 

  •  
  • alma

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.

Tutustu Alman mediaratkaisuihin

Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.

Tutustu kuluttajamedioihin

Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.

Tutustu case-artikkeleihin

Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.

Tutustu talous- ja ammattilaismedioihin

Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Tutustu tuotteisiin ja niiden ostamiseen

Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät

Tutustu mainonnan kohdentamiseen

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Lue lisää >>

Mediamainonnan sanastoa

Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.

Lue lisää >>