Alma Media > Mainostajat

Alma mainostajalle

Alman mediat tavoittavat noin 89 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.

Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.

Lähde: Kantar Mind 2021, koko Alma digi + printti viikkotavoittavuus.

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin





Ajankohtaista mainostajalle

Mitä yhteistä on mummolla ja mainostajalla?

Maailma ja rutiinit muuttuvat hurjaa vauhtia. Se, mikä oli pari…

Retail Buying Study

Senkin taitava sisältömarkkinoija, tämän sinä jo tiesit

Kun seuraavan kerran teet sisältömarkkinointia, siitä tulee niin laadukasta, että…

sisältömarkkinointi

Miten kohdentaa mainontaa eri harrastuksista kiinnostuneille?

Harrastuksiin ollaan usein valmiita käyttämään paljonkin rahaa ja aikaa. Aktiiviset…

Kohdentaminen

Miten aikaansaadaan kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa

Kuluttajien luottamus markkinointiin on rapautunut. Viime vuonna 70 % brändeistä…

Data

Alma Talk: Jokainen asiakas on jo digitaalinen asiakas

Koronapandemia on muuttanut arkeamme, arvojamme ja jopa työskentelytapojamme, mutta jälkensä…

Retail Buying Study

Kohdenna mainontaa kotimaan matkailusta kiinnostuneille yleisöille

Kesä ja kesälomalaiset ovat pian täällä ja kotimaan matkailun sesonki…

Kohdentaminen

Retail Buying Study 2022

Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus Retail Buying Study on taas…

Retail Buying Study

Tiedätkö, millaisessa seurassa brändisi näyttäytyy?

Jos junamatkamainos sopii asiayhteydeltään mainiosti matkailusivustolle, tunnelma on hieman erilainen…

Brand Safety

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

 

  •  
  • alma

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.

Tutustu Alman mediaratkaisuihin

Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.

Tutustu kuluttajamedioihin

Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.

Tutustu case-artikkeleihin

Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.

Tutustu talous- ja ammattilaismedioihin

Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Tutustu tuotteisiin ja niiden ostamiseen

Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät

Tutustu mainonnan kohdentamiseen

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Lue lisää >>

Mediamainonnan sanastoa

Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.

Lue lisää >>