Alma Media > Mainostajat

Alma mainostajalle

Alman mediat tavoittavat noin 88 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.

Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.

Lähde: Kantar Mind 2020, koko Alma digi + printti viikkotavoittavuus.

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin

Ajankohtaista mainostajalle

Kesä saa suomalaiset liikkeelle ja kuluttamaan

Iltalehden ja Alma Businessmedioiden lukijoilta kysyttiin heidän kesäsuunnitelmiaan. Vastauksissa korostui…

Toimialakatsaus: Ratkaisujen vuosi

Mitä juuri sinun toimialallasi tulisi ottaa huomioon tänä vuonna, kun…

Alman kesäedut 2021

Alman mediat ja palvelut tavoittavat lukijat tehokkaasti myös kesällä. Suvi…

Viewability on tehokas mittari verkkomainonnan kehittämiseen

Viewability mittaa, miten verkkomainonta näkyy käyttäjän ruudulla. Jos mainos ei…

Kohdennettua mainontaa tarkasti mallinnettujen demografiasegmenttien avulla

Datan parissa tehtävä kehitystyö mahdollistaa verkkomainonnan kohdentamisen yhä paremmin. Eräs…

Alma Talk: Sisältömarkkinoinnin tulevaisuus

Sisältömarkkinointi on monelle markkinoinnin ammattilaiselle tuttua valtavirtaa. Mennyt vuosi on…

B2B-sisältömarkkinointi muuttuu

Sisältömarkkinointi on muutoksen kourissa. Uusi etätyöaika luo sisällöntuottajille painetta tarjota…

Muistilista hyvään B2B-sisältömarkkinointiin

Hyvän B2B-sisältömarkkinoinnin suunnittelu saattaa olla haastavaa. Paitsi että sisällön tuotanto…

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

 

  •  
  • alma

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.

    LUE LISÄÄ >>

Tutustu Alman mediaratkaisuihin

Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.

Tutustu kuluttajamedioihin

Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.

Tutustu case-artikkeleihin

Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.

Tutustu talous- ja ammattilaismedioihin

Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Tutustu tuotteisiin ja niiden ostamiseen

Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät

Tutustu mainonnan kohdentamiseen

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Lue lisää >>

Mediamainonnan sanastoa

Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.

Lue lisää >>