Alma Media > Mainostajat

Alma mainostajalle

Alman mediat tavoittavat noin 89 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.

Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.

Lähde: Kantar Mind 2021, koko Alma digi + printti viikkotavoittavuus.

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin





Ajankohtaista mainostajalle

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Näin käytät omaa dataasi

Tiesitkö, että voit kohdentaa digimainontaa tarkasti, vaikka kolmannen osapuolen evästeet…

Kohdentaminen

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Julkaisijan ja mainostajan oma data paremmin käyttöön

Kolmannen osapuolen evästeiden merkitys vähenee ja tukeutuminen pelkästään niiden pohjalle…

Kohdentaminen

Automarkkina NYT: Suosituksia ja näkökulmia automainontaan

Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen…

Tutkimus

Automarkkina NYT: Tällainen on autonostaja vuonna 2022

Alma Businessmedioiden Autotutkimuksen mukaan harkintalistalle pääsee keskimäärin 4,6 automerkkiä. Saman…

Tutkimus

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Rakennuspalikat parempaan kohdentamiseen

Eilisen kohdentamisen keinot eivät tänään enää riitä. Tutustu, miten me…

Kohdentaminen

Automarkkina NYT: Käyttövoimat puhuttavat

Sähkö, hybridi, bensiini vai kaasu? Pohdintaa sopivimmasta auton käyttövoimasta on…

Tutkimus

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Tulevaisuus on jo täällä

Tiesitkö, että kohdentamisen tulevaisuus on jo täällä, ja eilisen kohdentamisen…

Kohdentaminen

Automarkkina NYT: Autoilun kustannukset ja uudet omistamisen muodot

Autoilun data asuu Almalla ja nyt kutsumme sinut mainostaja mukaan…

Tutkimus

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

 

  •  
  • alma

     

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.

Tutustu Alman mediaratkaisuihin

Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.

Tutustu kuluttajamedioihin

Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.

Tutustu case-artikkeleihin

Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.

Tutustu talous- ja ammattilaismedioihin

Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Tutustu tuotteisiin ja niiden ostamiseen

Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät

Tutustu mainonnan kohdentamiseen

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Lue lisää >>

Mediamainonnan sanastoa

Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.

Lue lisää >>