Alma Media > Mainostajat

Alma mainostajalle

Alman mediat tavoittavat noin 89 % suomalaisista viikoittain. Verkossa käyttäjät muodostavat verkoston, jonka avulla mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma tarjoaa mainostajalle uudistuvia mahdollisuuksia markkinointiin. Suunnittelemme, tuotamme ja julkaisemme sisältömarkkinoinnin monia muotoja painettuihin ja digitaalisiin kanaviin. Tuemme luovia toimistoja ja markkinointiosastoja vaikuttavien rich media -ratkaisujen rakentamisessa. Tarjoamme videomainonnalle nopeaa ja kustannustehokasta tuotantoa ja useita eri julkaisualustoja.

Alman medioihin ja palveluihin voi mainontaa ostaa myös ohjelmallisesti. Asiantuntevat mediamyyjämme palvelevat kaikissa asioissa, auttavat oikean kohderyhmän ja kanavien valinnassa sekä neuvovat ostotavoissa.

Lähde: Kantar Mind 2021, koko Alma digi + printti viikkotavoittavuus.

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin





Ajankohtaista mainostajalle

Tavoita, mainosta ja vaikuta työsuhdeautoilijoihin

Autoalan Tiedotuskeskuksen mukaan Suomessa on noin 80 000 työsuhdeautoedun saajaa.…

Autoilun datakatsaus

Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa  

Digitaalinen mainonta vaikuttaa yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Alma Media…

Vastuullisuus

Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan

Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu.…

Tutkimus

Kesäkysely 2023: Näin suomalaiset panostavat kesänviettoon

Heinäkuu on suomalaisten lomakuu, mutta miten sitä vietetään? Kysyimme Iltalehden…

Kesäkysely

Näin tavoitat lätkäfanit ja muut penkkiurheilijat

Varmista näkyvyytesi kiekkohulinan keskellä, kun jääkiekon MM-kisat pelataan 12. –…

Kohdentaminen

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Kohdenna konteksteihin

Miten kohdentaa digimainontaa yleisön tämänhetkisen kiinnostuksen perusteella reaaliaikaisesti? Vieläpä niin,…

Kohdentaminen

Kohdentamisen aika ei ole ohi

Mainonnan kohdentaminen on murroksessa muun muassa evästekadon ja tiukentuneen regulaation…

Kohdentaminen

Vaalimainonta Alman medioissa

Vaalimainonta Alman medioissa tavoittaa äänestäjät niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin.Vaalimainos on…

Vaalit

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

 

  •  
  • alma

     

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.

Tutustu Alman mediaratkaisuihin

Suomen johtava uutismedia ja laaja valikoima verkkopalveluja.

Tutustu kuluttajamedioihin

Inspiroidu asiakkaidemme onnistumisista.

Tutustu case-artikkeleihin

Miljoonayleisö päättäjiä, yrittäjiä ja ammattilaisia.

Tutustu talous- ja ammattilaismedioihin

Monipuoliset mainosratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Tutustu tuotteisiin ja niiden ostamiseen

Profiloitujen selainten verkosto, jossa tavoitat tarkat kohderyhmät

Tutustu mainonnan kohdentamiseen

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Kantar Mind ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Lue lisää >>

Mediamainonnan sanastoa

Mediamainonnan kenttä monipuolistuu jatkuvasti, kun teknologiat kehittyvät ja sen myötä myös mainonnan mitattavuus sekä optimointimahdollisuudet paranevat. Kokosimme keskeisimpiä termejä mainostajan tueksi.

Lue lisää >>