alma tutkii logo
    Alma Media > Mainostajat > Alma Tutkii

Markkina muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan. Myös dataa on tarjolla valtavia määriä. Haaste piileekin siinä kuinka hyvin osaamme dataa järjestellä ja hyödyntää omiin erilaisiin tarpeisiin. Almalla panostamme paljon erilaisen datan hyödyntämiseen ja autamme mielellään Sinua tässä erilaisen tutkimustiedon ja insightin soveltamisessa.

Tutkimustieto mainostajan tukena

Alma Media tuottaa mainostajan avuksi tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Mainonnan suunnittelutyökalujen perustan muodostavat TNS Mind Päättäjä, Mind Kuluttaja ja Kansallinen Mediatutkimus (KMT), joiden avulla päästään kiinni eri medioiden yleisömääriin, erilaisten kohderyhmien käyttäytymiseen sekä suhtautumiseen niin B2B- kuin B2C-mainostajiin. Alma Mediassa tehdään lisäksi useita erilaisia mittauksia, jotka tukevat mainostajaa pääsemään tavoitteisiinsa.

Tuoreimmat tukimusartikkelit:

Retail Buying Study 2024: Näin kuluttajaelektroniikka päätyy suomalaisten ostoskoreihin

Tutkimus

Retail Buying Study 2024: Huonekalut ostetaan yhä myymälästä

Tutkimus

Nämä ovat Suomen arvostetuimmat brändit – Katso Brand Talk 2024!

Tutkimus

Retail Buying Study 2024: Päivittäistavaroiden ostoprosessi suoraviivaistui – siirtymää verkko-ostamiseen ei näkyvissä

Tutkimus

Huomioarvotutkimus

Mainonnan huomioarvotutkimuksia tehdään Alman medioissa julkaistuista printti- ja verkkokampanjoista säännöllisesti. Niiden avulla mainostaja saa arvokasta palautetta mainonnastaan suoraan yleisöltä.

Tutustu huomioarvotutkimuksiin

Esitestaus

Mainonnan esitestauksella Alma voi auttaa mainostajaa selvittämään vetoavimman tavan viestiä jo ennen kampanjaan investoimista.

Kysy lisää esitestauksesta

Vaikuttavuustutkimus

Verkkomainonnan vaikutusta brändimielikuvaan on mahdollista selvittää vertaamalla brändimittareita kohderyhmässä, joka on nähnyt mainontaa kampanjan aikana sekä kohderyhmässä, joka ei ole nähnyt mainontaa.

Kysy lisää vaikuttavuustutkimuksesta

Räätälöity tutkimus

Räätälöityjä tutkimusprojekteja voidaan toteuttaa mainostajalle, kun lähtökohtana on jokin muu kuin edellä mainitut tutkimukset. Alma on toteuttanut mm. tutkimuksia, joissa selvitetty tunnettuuden rakentumista tai brändiposition muodostumista Alma Median yleisöissä.

Kysy räätälöidyistä tutkimuksista

Vaikuttajayleisöt

Alma Businessmediat Vaikuttajayhteisö on Alman oma päättäjäpaneeli, joka koostuu Alma Businessmedioiden yleisöistä eli ainutlaatuisesta yhdistelmästä päättäjiä, asiantuntijoita ja vaikuttajia. Alma Businessmediat Vaikuttajayhteisö mahdollistaa poikkeuksellisen suoran yhteyden suoraan päättäjäyleisön ytimeen.

Kysy lisää vaikuttajayleisöistä


Kiinnostuitko? Kysy lisää Alman tutkimuksesta:

Name(Pakollinen)

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.