Alma Media > Mainostajat > Alman mediat ja palvelut > Alma-verkosto

Alma-verkosto

Alma-verkostossa mainostajan valittavina ovat Alman monipuoliset verkkopalvelut, olipa kohdeyleisönä sitten kuluttajat tai B2B-sektorin päättäjät.  

Verkostossa on mukana uutismedioita, markkinapaikkoja, päättäjämedioita sekä kuluttajapalveluita, ja sen kautta voi ostaa niin desktop-, mobiili- kuin videomainontaakin. Myös sisältömarkkinointi- ja rich media -ratkaisuja voidaan toteuttaa mainostajan toiveiden mukaan.

Alman medioiden käyttäjät muodostavat profiloitujen selainten verkoston, jossa mainostaja voi tarkasti kohdentaa viestin haluamiinsa kohderyhmiin.

Alma-verkosto tarjoaa myös monipuoliset mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen. Lue lisää >>

Tarkempaa tietoa yksittäisistä medioista ja mediakohtaisesta näkyvyydestä löydät alla olevista linkeistä.

Valtakunnalliset

Talous- ja ammattilaismediat


Miksi hyödyntää Alma-verkostoa?

  1. Alman digiverkosto tavoittaa viikoittain 3,25 miljoonaa suomalaista, eli 86 % 15-74 vuotiaista
  2. Käsittää lukuisia uutismedioita, markkinapaikkoja, päättäjämedioita ja kuluttajapalveluita
  3. Monipuoliset mainonnan ratkaisut ja kohdennusmahdollisuudet

Kantar Mind 2020