Alma Media > Mainostajalle > Alma Talk > Podcast > Alma Talk -podcast, jakso 3: Luovuus

Alma Talk -podcast, jakso 3: Luovuus

Alma Talk -podcast syventyy markkinoinnin ja brändäyksen maailmaan huippuvieraiden seurassa. Kesän kolmiosasessa sarjassa tutkiskellaan markkinointia monesta kulmasta – ja kulman takaa. Aiheina ovat muun muassa brändit ja brändimielikuvan muodostaminen, tekoäly, luovuus sekä ylipäätään markkinointi ja markkinoinnin taso Suomessa.

Jokaisella jaksolla on oma teemansa, mutta niitä käsitellään aina markkinoinnin ja brändäyksen näkökulmasta, rehellisesti ja analyyttisesti.

Jakso 3: Luovuus

Jakson teema on luovuus ja tarkemmin vielä markkinointi ja luovuus. Looginen yhdistelmä vai onko? Mistä luovuus kumpuaa? Miten ylläpitää luovuuden liekkiä, jos lahjakkuus on valjastettu markkinavoimien käyttöön? Onko luovuus jotain, joka kumpuaa luonnonvoiman tavoin sielun syövereistä vai onko se ihan vain kovaa työtä? Entä pilaako data luovuuden? Miten luovuutta johdetaan?

Vieraana bränditoimisto Folkin strategi, pitkän linjan mainostoimistoammattilainen ja kirjailija Tommi Laiho.

Podcastin juontaa markkinointijohtaja Sampo Koskinen.

Käsikirjoitus: Onerva Österberg / Alma Brand Studio
Ääni & editointi: Kasper Garam / Alma Brand Studio
Tuotanto: Alma Mediaratkaisut

  • Julkaistu: 15.8.2023, 09:53
  • Kategoria: Alma Talk, Podcast
  • Teema: Markkinointi

Alma Talk -podcast syventyy markkinoinnin ja brändäyksen maailmaan huippuvieraiden seurassa.

Lue lisää ja kuuntele kaikki jaksot

Jaa artikkeli