Alma Media > Mainostajalle > Mainostajan talviedut 2020-2021

Mainostajan talviedut 2020-2021

Nyt kannattaa hyödyntää Alma Consumerin, Alma Talentin ja Alma-verkoston talviedut loppuvuoden ja alkuvuoden kampanjoihin. Kustannustehokkailla ratkaisuilla tavoitat kohdeyleisösi niin digissä kuin printissäkin. Tutustu etuihin tarkemmin tällä sivulla ja varaa kampanjasi mediamyynnistä.

Digikampanjoiden talvietu

+ 30 % lisää näyttöjä kampanjaan

  • Etuaika 14.12.2020-3.1.2021​
  • Etu on voimassa Iltalehti.fissä, Kotikokki.netissä, ​Telkku.comissa, Rantapallo.fissä ja  Alma-verkostossa. Lisäksi etu on voimassa kaikissa Alma Talentin medioissa, lisänäytöt + 30 % ajetaan Alma Talent -verkostossa. ​
  • Etu koskee normaalihintaisia CPM-hinnoiteltuja kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa, mobiilissa ja IL-TV:ssä.​
  • Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä eikä Alma-verkostossa. ​
  • Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data- / kontekstuaalisissa tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa.​
  • Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.

Alma Talent CPC-kampanjoiden talvietu

Klikin lähtöhinta 3,5 €,
minimibudjetti 3 000 €

  • Etuaika 1.12.2020-31.1.2021​
  • Etu on voimassa Alma Talentin verkostossa (AT RON)​
  • Minimi kampanja-aika on 3 viikkoa​
  • Muilta osin normaalit tulospohjaisen mainonnan myyntiehdot​

Iltalehti printin talvietu

Iltalehti 2+2  ​​
Osta kaksi ilmoitusta, saat kaksi veloituksetta ​​

  • Etuaika 14.12.2020-3.1.2021​
  • Vuodenvaihteen etu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä, painokoneliitteitä eikä monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä.​​
  • Edun lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus. Ei muita alennuksia tai etuja. ​​​
  • Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.​​​
  • Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä)​​​.
  • Määräimeen kirjataan kaikki neljä ilmoitusta –50 % alennuksella​​​

Alma Talent printin talvietu 1+1 

Osta yksi kokosivun ilmoitus, saat toisen kaupan päälle

  • Kauppalehden tai Tekniikka&Talouden etusivun ostajalle yksi kokosivu veloituksetta. 
  • Tarjous koskee samaan lehtibrändiin tehtyjä ostoja.​
  • Kauppalehti: 14.12.2020-4.1.2021​​
  • ​Kauppalehti Optio: nro:t 20/2020 (3.12.) ja 1/2021 (28.1.)​​
  • ​​Talouselämä: nrot 44-45/2020 (11.12., 18.12.) ja 1/2021 (8.1.)​​
  • ​Tekniikka&Talous: nrot  41/2020 (11.12.) ja 1/2021 (15.1.)​​
  • ​Tivi: nrot 12/2020 (11.12.) ja 1/2021 (8.1.)​​
  • Arvopaperi: nrot 12/2020 (10.12.) ja 1/2021 (21.1.)​​
  • Mikrobitti: nrot 12/2020 (17.12.) ja 1/2021 (21.1.)​​​​
  • Hinnoittelussa huomioidaan mahdollinen ​mediatoimisto- ja vuosisopimusalennus. ​
  • Edut koskevat vain uusia varauksia.​​

Kysy lisää ja varaa oma etuhintainen kampanjasi mediamyynnistä.

  • Julkaistu: 17.11.2020, 10:30
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli