Alma Media > Mainostajalle > Hiilimittari > Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen

Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen

Alma Mediaratkaisuiden Johanna Vartiainen oli puhumassa vastuullisesta digimainonnasta ja sen mittaamisesta IAB Finlandin Mittaa ja Menesty -webinaarissa.

Hiilijalanjäljen mittaaminen on tänä päivänä keskeinen yritysten ympäristövastuun mittari. Johanna kertookin puheenvuorossaan, miten Alma Hiilimittaria voi hyödyntää vastuullisen digimainonnan tukena ja osana ympäristövastuuseen liittyviä toimenpiteitä.

Katso webinaaritallenne IAB Finlandin sivuilta, ja tee vaikka uudenvuodenlupaus digimainontasi päästöjen mittaamisesta!

Klikkaa webinaaritallenteeseen tästä >>

(Alman puheenvuoro alkaa noin kohdasta 1:15)


Hyvä tietää: Ensiaskeleet kohti vastuullisen mainonnan mittaamista

    1. Vaadi kumppaniltasi hiilijalanjäljen mittaus. Luo lista varmasti vastuullisista kumppaneista.

    2. Arvio digiaineistojen luovia ratkaisuja ja datan käyttöä, erityisesti videoiden pituutta.

    3. Optimoi ohjelmallisen mainonnan ostoja kohti vastuullisia ja vähähiilisiä sivustoja.

    4. Käynnistä yrityksessäsi seuranta ja raportointi mainonnan hiilijalanjäljestä osana vastuullisuusstrategiaa.

    • Julkaistu: 19.12.2023, 12:50
    • Kategoria: Hiilimittari, Mainostajalle
    • Teema: Hiilimittari, Vastuullisuus

     

    Alma Hiilimittari kertoo digimainontasi päästöt

    Tutustu Alma Hiilimittariin >>

    Haluatko tietää, miten sinä voit vaikuttaa digimainontasi hiilijalanjälkeen?

    Ota yhteyttä mediamyyntiimme, niin jutellaan lisää >>

    Jaa artikkeli