Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen
Alma Mediaratkaisuiden Johanna Vartiainen oli puhumassa vastuullisesta digimainonnasta ja sen mittaamisesta IAB Finlandin Mittaa ja Menesty -webinaarissa.
Hiilijalanjäljen mittaaminen on tänä päivänä keskeinen yritysten ympäristövastuun mittari. Johanna kertookin puheenvuorossaan, miten Alma Hiilimittaria voi hyödyntää vastuullisen digimainonnan tukena ja osana ympäristövastuuseen liittyviä toimenpiteitä.
Katso webinaaritallenne IAB Finlandin sivuilta, ja tee vaikka uudenvuodenlupaus digimainontasi päästöjen mittaamisesta!
Klikkaa webinaaritallenteeseen tästä >>
(Alman puheenvuoro alkaa noin kohdasta 1:15)
Hyvä tietää: Ensiaskeleet kohti vastuullisen mainonnan mittaamista
1. Vaadi kumppaniltasi hiilijalanjäljen mittaus. Luo lista varmasti vastuullisista kumppaneista.
2. Arvio digiaineistojen luovia ratkaisuja ja datan käyttöä, erityisesti videoiden pituutta.
3. Optimoi ohjelmallisen mainonnan ostoja kohti vastuullisia ja vähähiilisiä sivustoja.
4. Käynnistä yrityksessäsi seuranta ja raportointi mainonnan hiilijalanjäljestä osana vastuullisuusstrategiaa.
- Julkaistu: 19.12.2023, 12:50
- Kategoria: Hiilimittari, Mainostajalle
- Teema: Hiilimittari, Vastuullisuus
Alma Hiilimittari kertoo digimainontasi päästöt
Tutustu Alma Hiilimittariin >>