Alma Media > Mainostajat > Ohjelmallinen mainonta

Ohjelmallinen mainonta

Ohjelmallinen mainonta on mainonnan ostamista ja myymistä automaatiota hyödyntäen. Alma Media tarjoaa laadukkaan, turvallisen ja läpinäkyvän ympäristön ohjelmalliseen ostamiseen. Tutustu tuotteisiimme >>

Tavoitteenamme on tarjota mainostajille tehokas ympäristö toteuttaa kampanjoita ohjelmallisesti. Kehitämme ohjelmallisen mainonnan kanavia ja mahdollisuuksia koko ajan, jotta mainostajat pääsevät hyödyntämään teknologian tuomia mahdollisuuksia mahdollisimman monipuolisesti.

Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa, jotta käytännön tekeminen ja kampanjaseuranta olisi asiakkaan näkökulmasta helppoa ja tuottavaa.

Miksi ohjelmallinen mainonta?

  • Ohjelmallinen mainonta soveltuu ostotavaksi lähes aina. Alma Medialla on suljetussa huutokaupassa tarjolla lähes samat mainosratkaisut kuin suoramyynnin puolella
  • Ohjelmallisessa mainonnassa korostuvat erityisesti tehokkuus, laaja valikoima kohdennustapoja sekä kampanjoiden reaaliaikainen optimointi

Ohjelmallisen ostajan opas

Lue lisää >>

Tuotteet

Alman mainosinventaarin ostaminen ohjelmallisesti

  • 1 Ohjelmallisen mainoksen esikatselu
      



    Mainosmuoto:









    Kysy ohjelmallisen mainoksesi Xandr Creative ID ostojärjestelmäsi supportista.

Päivitetty 20.10.2021

Ohjelmallinen mainonta vs. suoraostaminen

Perehdy, milloin kannattaa hyödyntää ohjelmallista ostotapaa ja milloin suoraostamista.



YHTEYSHENKILÖT

  • Maarit Toivonen

    Programmatic Manager, Team Lead

    Puh. 010 665 6218
    Maarit.Toivonen(at)almamedia.fi

  • Tanja Jaatinen

    Programmatic Manager

    Puh. 010 665 2556
    tanja.jaatinen(at)almamedia.fi

  • Aki Salonen

    Programmatic Specialist

    Puh. 010 665 2644
    aki.salonen(at)almamedia.fi

  • Elias Hokkanen

    Programmatic Specialist

    Puh. 0106655402
    elias.hokkanen(at)almamedia.fi

  • Noora Pyörre

    Programmatic Manager

    Puh. 0106656227
    noora.pyorre(at)almamedia.fi