Alma Media > Mainostajalle > Alma Talk > Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia

Alma Talk: Asiakasymmärryksellä parempaa B2B-markkinointia

Pitkän tauon jälkeen Alma Talk järjestettiin LIVE-tilaisuutena Alma Talolla.

Tiiviin puolitoistatuntisen aamupäivän aikana teimme Alma-talolla matkan PäättäjäMind-tuloksiin Vesan ja Katin johdolla. Mielenkiintoiset caset rohkaisivat tuomaan B2B-markkinointiin jotain uutta ja erilaista. Ja totta kai puheenvuoroissa on mukana tekoälyn tuomat mahdollisuudet.

Jos haluat palata puheenvuoroihin ja esityksiin, näet tallenteen alla olevasta linkistä. Mukavia katseluhetkiä!

Katso Alma Talk -tallenne:

Ohjelma:

8.30 Aamupalaa tarjolla

9.00 Tervetuloa Alma Talkiin!
Outi Eriksson, avainasiakaspäällikkö, Alma Mediaratkaisut

9.05 PäättäjäMind – Tutkimusmatka suomalaisen päättäjän mielenmaisemaan
Vesa Siitari, tutkimuspäällikkö ja Kati Heinänen-Rautee, Insight Manager, Alma Mediaratkaisut

Miten viestiä onnistuneesti B2B-kohderyhmälle:

9.20 Case DNA ja Kyberrosvot
Elina Mansner, johtaja, yritysmarkkinointi DNA ja Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Mediaratkaisut

9.35 Case Ilmarinen – Brändiympäristön merkitys
Kaisa Ala-Laurila, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Ilmarinen

9.50 Innostava journalismi & median rooli suomalaiselle päättäjälle
Riina Nevalainen, päätoimittaja, Kauppalehti

10.05 Tekoäly live-esimerkkien kautta – konventioiden haastaminen AI:n avulla
Tuomas Syrjänen, perustaja, osakas, Futurice

10.30 Tilaisuus päättyy

  • Julkaistu: 5.10.2023, 13:48
  • Kategoria: Alma Talk, Mainostajalle
  • Teema: Alma Talk, B2B-markkinointi, Tekoäly

Jaa artikkeli