Iltalehti on aina läsnä
Tiedon tarve on tällä hetkellä suuri ja suomalaisilla on aikaa kuluttaa digimediaa. Lukijat vierailevat Iltalehden sivustolla usein ja viihtyvät sivustolla aikaisempaa pidempään.
Merkittävä osa uutisista ja muusta sisällöstä luetaan mobiililaitteilla.
Mobiilikäyttö on henkilökohtaista ja tiivistä, mobiilissa media tulee lähelle ihmistä. Mainostajalla on mahdollisuus hyödyntää kampanjoissaan käyttäjän läheistä suhdetta mobiiliin. Mobiilissa mainokset näkyvät ympäristössä, johon lukija on sitoutunut.
Iltalehdelle on tärkeää, että lukijat löytävät aina jotain itselleen sopivaa luettavaa. Iltalehti takaa ajantasaisen uutisseurannan myös poikkeusaikana, joka päivä vuorokauden ympäri. Iltalehti tarjoaa lisäksi ajankohtaista ja kiinnostavaa luettavaa myös muista aihepiireistä, jotka yhdistävät ja kiinnostavat suomalaisia. Lukija voi palata Iltalehden pariin aamulla, illalla tai vaikka keskellä yötä. Iltalehti on aina läsnä.
Lisätietoa Iltalehden ja Alman muiden medioiden ja palveluiden ratkaisuista mobiilimainontaan saat omalta yhteyshenkilöltäsi.
Lähteet: GA vko 1-14/2020, Iltalehden sivustolla mobiilin osuus käynneistä yli 70 %, mobiili + tablet 80 %
- Julkaistu: 9.4.2020, 14:11
- Kategoria: Mainostajalle