Alma Media > Mainostajalle > Nettimoto tavoittaa motoristit – kauppapaikka antaa dataa kuluttajakäyttäytymisestä

Nettimoto tavoittaa motoristit – kauppapaikka antaa dataa kuluttajakäyttäytymisestä

Mitä moottoripyörien kauppapaikka Nettimoto tarjoaa mainostajalle? Ainakin paikan, josta tavoitat motoristit, mopoilijat ja moottorikelkkailijat yhdellä kertaa. Markkinapaikan keräämän datan avulla voit kohdentaa tehokkaasti mainontaa näille kohderyhmille myös koko Alman verkostossa.  

Nettimoto.com on Suomen suurin moottoripyörien, moottorikelkkojen, mönkijöiden, mopojen ja skoottereiden kauppapaikka. Sivustolla käyvät kauppaa sekä liikkeet että yksityiset myyjät. Nettimotossa on myynnissä tuhansia vaihtoajoneuvoja vuoden ympäri, mutta sesonkiaikaa on kevät ja kesä, jolloin kävijämäärät kasvavat selkeästi.

Tätä kaikkea Nettimoto tarjoaa mainostajalle

Nettimoto kokoaa motoristit, mopoilijat ja kelkkailijat yhteen. Mainostajalle tämä tarjoaa tehokkaan ympäristön, sillä markkinapaikoilla ollaan tutustumassa uusiin tuotteisiin ja siten valmiina tekemään hankintoja. Moottoripyöräily, tai miksipä ei myös esimerkiksi moottorikelkkailu, ovat monelle harrastajalle suorastaan intohimo, jonka parissa vietetään aikaa ja johon ollaan valmiita panostamaan monin tavoin.

Tiesitkö, että Nettimoton parista on tavoitettavissa ostovoimaisia kohderyhmiä moottoripyörätoimialan lisäksi myös monen muun toimialan mainostajalle?

Esimerkiksi rahoitus- ja vakuutusalan, matkailun ja huoltopalveluiden mainostajat löytävät tästä kokonaisuudesta potentiaalisia kohderyhmiä.

Koska palvelu on ensisijaisesti markkinapaikka, tuottaa se dataa esimerkiksi kävijöiden hakujen, lähetettyjen lisätietopyyntöjen ja lopulta tehtyjen kauppojen muodossa. Lisäksi verkkokävijöiden käyttäytymisestä ja sisältöjen kuluttamisesta saamme dataa mallinnettavaksi, ja tämän monipuolisen datan avulla voidaan muodostaa erilaisia kohderyhmiä, joille kohdentaa mainontaa myös koko Alma-verkostossa.
Lue lisää mainonnan kohdentamisesta >>

Nettimoto lukuina

  • Palvelu tavoittaa keskimäärin lähes 250 000 kävijää viikossa (Lähde: FIAM viikot 1-52/2022)
  • Vuoden 2022 aikana sivustolla on tehty keskimäärin noin 486 000 hakua viikossa (Lähde: Nettimoto viikot 1-52/2022)
  • Nettimotossa on keskimäärin lähes 2 000 myytyä laitetta viikossa (Lähde: Nettimoto viikot 1-52/2022)

Verkkosivuston lisäksi Nettimoto on myös sovellus. Sovelluksessa tehdään keskimäärin yli 2 miljoonaa sivulatausta ja lähes 190 000 hakua viikossa (Lähde: Nettimoto viikot 1-52/2022).

Mainostajana voit tehdä mainontaa myös sovelluksessa ja tavoittaa siten myös palvelun heavy-userit.

Kiinnostuitko Alman autoilun ja liikkumisen palvelujen mainosratkaisuista?

Pyydä meidät kylään ja käydään yhdessä läpi autoalan kuulumiset ja suositukset markkinointiin.

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

  • Julkaistu: 1.3.2023, 12:09
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Autoilun datakatsaus, Nettimoto

Jaa artikkeli