Näyttäviä rich media -toteutuksia Alma Visualsin (Celtra) avulla
Alma tarjoaa mainostaja-asiakkaidensa käyttöön Alma Visuals (Celtra) -työkalun, joka mahdollistaa vaikuttavien rich media -ratkaisujen toteuttamisen helposti niin desktop- kuin mobiilimainontaan.
Työkalun avulla rich media -kampanjoita voidaan luoda ilman erillistä koodaamista. Työkalun avulla kampanjoita voidaan myös hallinnoida ja tarvittaessa optimoida niiden aikana.
Tarjolla on jo nyt kattava paletti erilaisia toteutusmahdollisuuksia, joista parhaat esimerkit käyttäjän kiinnostuksen herättämiseen, vuorovaikutuksen luomiseen ja kokemuksien tarjoamiseen löytyvät täältä. Lisäksi uusia ratkaisuja kehitetään jatkuvasti yhteistyössä mainostaja-asiakkaiden kanssa.
Huomiota herättävät, näyttävät ja vuorovaikutteiset rich media -kampanjat kiinnittävät käyttäjän huomion, ja niiden parissa käytetään tavanomaista mainontaa enemmän aikaa.
- Julkaistu: 12.1.2018, 13:55
- Kategoria: Mainostajalle