Alma Media > Mainostajalle > Kesäkysely 2023: Näin suomalaiset panostavat kesänviettoon
Mainostaja, tavoita suomalaiset kesälläkin!

Kesäkysely 2023: Näin suomalaiset panostavat kesänviettoon

Heinäkuu on suomalaisten lomakuu, mutta miten sitä vietetään? Kysyimme Iltalehden ja Alma Businessmedioiden lukijoilta, mihin asioihin he aikovat kesällä panostaa. Haastavasta taloustilanteesta huolimatta – tai ehkä juuri siksi – lomaa aiotaan viettää suurelta osin aktiivisesti kotimaassa.

Kannattaako kesällä mainostaa?

Kyllä! Kesä on ihmisen ja mainostajan parasta aikaa, ja erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändille. Kyselyn tuloksista näet, mitä lukijamme odottavat tulevalta kesältä. Onko aika hellittää kukkaronnyörejä ja miten omaan talouteen suhtaudutaan vuonna 2023? Tilaa sähköpostiisi latauslinkki, josta pääset suoraan tutkimuksen tuloksiin.

Tilaa Kesäkyselyn tulokset sähköpostiisi

"*" näyttää pakolliset kentät

  • Julkaistu: 10.5.2023, 13:33
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Kesäkysely, Tutkimus

Vauhtia kesän mainoskampanjoihin

Alman asiantuntijat auttavat sinua löytämään sopivat mainosratkaisut esimerkiksi digin, printin, videomainonnan tai sisältömarkkinoinnin ratkaisuista, joiden avulla tavoitat kesälomaansa suunnittelevat ja viettävät suomalaiset.

Lataa Kesäkyselyn tulokset itsellesi, käymme mielellämme tuloksia läpi kanssasi.

Jaa artikkeli