Alma Media > Mainostajalle > Kohti älykkäämpää kohdentamista: Näin käytät omaa dataasi
Näin hyödynnät omaa dataasi kohdentamisessa

Kohti älykkäämpää kohdentamista: Näin käytät omaa dataasi

Tiesitkö, että voit kohdentaa digimainontaa tarkasti, vaikka kolmannen osapuolen evästeet poistuvat? Yksi keino tähän on hyödyntää omaa dataa entistä tehokkaammin. Alma Data Cleanroom vastaa juuri siihen tarpeeseen, mikä mainostajalle herää evästeiden poistumisen jälkeen.

Näin hyödynnät kohdentamiseen omaa dataasi

Kun kolmannen osapuolen evästeet poistuvat, se luultavasti vaikeuttaa myös sinun digimainontasi kohdentamista, retargetointia ja mittaamista.

Todennäköisesti sinulla on jo hallussa arvokasta dataa eli yrityksesi asiakasrekisteri. Omaa dataasi hyödyntämällä voit saada aivan uudenlaista näkymää kohderyhmistäsi ja käyttää sitä kohdentamisen keinona.

Yhteensovittamalla oman asiakasrekisterisi tietoturvallisesti Alman dataan, saat käyttöösi aivan uudenlaista tietoa, joka auttaa sinua profiloimaan asiakkaitasi paremmin, ymmärtämään asiakkaitasi syvemmin sekä kohdentamaan ja personoimaan mainontaa tehokkaammin.

Tällä tavoin tarkka kohdentaminen onnistuu myös ilman kolmannen osapuolen evästeitä.

Alma Data Cleanroomissa yhteensovitettujen tietojen avulla voit löytää täysin uusia asiakasryhmiä mallintamalla samankaltaisia yleisöjä.

Tätä kaikkea voit tehdä Alma Data Cleanroom -palvelun avulla:

  • Aktivoida relevantteja yleisöjä Alman digipalveluissa.
  • Kohdentaa mainontaa potentiaalisimmille kohderyhmille.
  • Tehdä lisämyyntiä olemassa oleville asiakkaillesi.
  • Kasvattaa liiketoimintaa uusilla yleisöillä.
  • Kohdentaa mainontaa samankaltaisille yleisöille.

Tällainen on Alma Data Cleanroom

Mainostajille suunnattu ratkaisu, jonka avulla profilointi ja mainonnan kohdentaminen onnistuu entistä laajemmin, vaikka kolmannen osapuolen evästeet katoavat.

Mainostajan oma asiakasrekisteri yhteensovitetaan Alman kattavan datan kanssa, jolloin pääset hyödyntämään omaa dataasi laajemmin.

Kattavampi data auttaa sinua kasvattamaan asiakasymmärrystä, kohdentamaan mainontaa asiakkaillesi ja löytämään uusia asiakkaita samankaltaisista yleisöistä Alman digiverkostoissa.

Palvelu on täysin tietoturvallinen, sillä Almalla tai muillakaan osapuolilla ei ole pääsyä yhteensovitettuun dataan. Data Cleanroomin voi ottaa käyttöön heti.

Valmistaudu kolmannen osapuolen evästepoistumaan hyvissä ajoin.

Tutustu Alma Data Cleanroom -palveluun >>



Kiinnostuitko? Pyydä meiltä palvelun esittely!

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

  • Julkaistu: 27.1.2023, 11:13
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Kohdentaminen

Kohti älykkäämpää kohdentamista

Tutustu artikkelisarjaan, joka esittelee mainostajan parhaat työkalut ja keinot tämän päivän ja tulevaisuuden kohdentamiseen.

Lue edelliset artikkelit tästä:
Tulevaisuus on jo täällä >>

Rakennuspalikat parempaan kohdentamiseen >>

Julkaisijan ja mainostajan oma data paremmin käyttöön >>

Jaa artikkeli