Alma Media > Mainostajalle > Ohjelmallinen mainonta > Näin Suomi bidaa vuonna 2024 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus

Näin Suomi bidaa vuonna 2024 – lataa ohjelmallisen mainonnan katsaus

Jo kolmatta kertaa toteutettu Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus selvittää ohjelmallisen mainonnan tilaa Suomen markkinassa ja läpi koko ostajakentän.

Toteutimme Näin Suomi bidaa -kyselytutkimuksen tammikuussa 2024. Kyselyyn vastasi jopa 101 ohjelmallisesti ostoja tekevää ammattilaista niin mediatoimistoissa kuin mainostajan trading deskeissä.

Kattava läpileikkaus ohjelmallisen mainonnan tilaan juuri nyt

  • Mikä evästeettömyydessä mietityttää ohjelmallisen mainonnan ostajia?
  • Millaisia mittareita ja uusia teknologiota kaivattaisiin esimerkiksi vastuullisuuden ja huomioarvon pariin?
  • Entä miten mediavalinnat ovat nousseet entistäkin enemmän tapetille evästeettömyyden edetessä?

Näihin ja moniin muihinkin kysymyksiin löydät vastauksia Näin Suomi bidaa -kyselyn raportista. Mukana on myös Alman ohjelmallisen mainonnan tiimin asiantuntijoiden pohdintaa, miltä suomalainen ohjelmallinen mainonta näyttää nyt ja tulevaisuudessa.

Lataa Näin Suomi bidaa -katsaus tästä:

  • Julkaistu: 7.3.2024, 09:49
  • Kategoria: Ohjelmallinen mainonta
  • Teema: Tutkimus

Näin Suomi bidaa -kyselyssä nousi esiin kolme isoa teemaa:

  • evästeettömyys,
  • standardien, mittareiden ja teknologian puute ja
  • mediavalinnan merkitys.

​Lue lisää ohjelmallisesta mainonnasta Almassa >>

Kuuntele myös ohjelmallisen mainonnan asiantuntijoidemme näkemykset ja ennuste vuodelle 2024 Alma Spotlight -podcastista.

Jaa artikkeli