Alma Media > Mainostajalle > Näin tavoitat lätkäfanit ja muut penkkiurheilijat

Näin tavoitat lätkäfanit ja muut penkkiurheilijat

Varmista näkyvyytesi kiekkohulinan keskellä, kun jääkiekon MM-kisat pelataan 12. – 28.5.2023 Tampereella ja Riikassa.

Kohdenna mainontaa jääkiekosta kiinnostuneille kohderyhmille konteksti- tai datakohdentamisen avulla ja hyppää mukaan suuren urheilujuhlan tunnelmaan. Iltalehden Urheilu -osio tarjoaa kattavan seurannan kisoista ja tavoittaa kiekkokansan. Ethän unohda myös muista lajeista kiinnostuneita penkkiurheilijoita!

Kohdenna mainontaa urheiluaiheisiin sisältöihin

Hyödynnä kohdentamisessa oikeaa kontekstia ja suuntaa mainontaa tietyn aihepiirin sisältöjen yhteyteen koko Alma-verkostossa. Konteksteihin kohdentaminen tapahtuu aina reaaliaikaisesti perustuen verkkokävijän sen-hetkiseen kiinnostuksen kohteeseen ja kuluttamiin sisältöihin.

Löydä nämä jääkiekosta ja muusta urheilusta kiinnostuneet yleisöt Alma-verkostosta:

  • Urheiluun liittyvästä sisällöstä kiinnostuneet
  • Jääkiekkoon liittyvästä sisällöstä kiinnostuneet
  • Jalkapalloon liittyvästä sisällöstä kiinnostuneet
  • Moottoriurheiluun liittyvästä sisällöstä kiinnostuneet

Oikeat yleisöt kiinni urheilusta kiinnostuneiden datasegmenttien avulla

Datasegmenttien avulla kohdennat mainontaa tarkasti ja tehokkaasti. Alman datasegmentit muodostuvat muun muassa verkkokäyttäytymisestä sekä tilaaja- ja rekisteröitymistiedoista.

Löydät meiltä useita urheiluun liittyvä datasegmenttejä, joista voit yhdistellä mieleisesi yleisön ja tavoittaa kohderyhmäsi läpi koko Alma-verkoston.

Muistathan, että voit laajentaa yleisöä yhdistelemällä erilaisia kohdentamisen keinoja? Ota kampanjaan mukaan vaikkapa sopivan kontekstin sisällöt tai rajaa kampanja näkymään tietylle maantieteelliselle alueelle.

Kohdenna mainontaa näille datasegmenteille:

  • Urheilusta kiinnostuneet (segmentin koko n. 1 200 000)
  • Penkkiurheilijat (segmentin koko n. 1 700 000)
  • Jääkiekosta kiinnostuneet (segmentin koko n. 700 000)
  • Moottoriurheilusta kiinnostuneet (segmentin koko n. 140 000)

Lue lisää mainonnan kohdentamisesta >>

Iltalehti

Iltalehden Jääkiekon MM-alaosio avataan 3.5. Kisojen aikana Suomen suurin digitaalinen media tarjoaa kattavan seurannan tapahtumista kaukalossa ja sen ulkopuolella.

Näin Iltalehti tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia tavoittaa niin lätkäfanit kuin muutkin urheilusta kiinnostuneet kisojen aikana.

  • Julkaistu: 26.4.2023, 09:58
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Kohdentaminen

Jaa artikkeli