Alman talviedut 2019-2020
Alman talviedut tavoittavat niin kuluttajat kuin B2B-päättäjätkin. Etuhinnat ovat hyödynnettävissä Alma Consumerin, Alma Talentin ja Alma-verkoston kanavissa.
Alma Consumer
Iltalehti, Kotikokki, Telkku, Rantapallo, Aamulehti, Satakunnan Kansa ja paikallismediat
Digin talvietu:
+30 % lisää näyttöjä kampanjaan
• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020.
• Etu on voimassa Iltalehti.fissä, Kotikokki.netissä, Telkku.comissa ja Rantapallo.fissä sekä
Aamulehti.fissä, Satakunnankansa.fissä ja paikallismedioissa
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa, mobiilissa ja Iltalehti Videoissa.
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin
CPM-pohjaisissa ratkaisuissa.
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.
Printin talvietu:
Iltalehti 2+2
Osta kaksi ilmoitusta, saat kaksi veloituksetta
• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020.
• Vuodenvaihteen etu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä eikä painokoneliitteitä eikä monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä.
• Edun lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus. Ei muita alennuksia tai etuja.
• Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.
• Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä)
Alma Talent
Digin talvietu:
+30 % lisää näyttöjä kampanjaan
• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020.
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia.
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Lisänäytöt ajetaan Alma Talent –verkostoon.
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Ei koske Celtralla tehtyjä kampanjoita eikä muuta sisältömarkkinointia.
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.
Printin talvietu:
1+1 tai etusivun lisäksi kaupan päälle
1/1 ilmoitus samaan lehtibrändiin
• Kauppalehti: 16.12.2019-3.1.2020
• Kauppalehti Optio: nro:t 20/2019 (5.12.) ja 1/2020 (16.1.)
• Markkinointi&Mainonta: nrot 22/2019 (20.12.), 1/2020 (10.1.) ja 2/2020 (24.1.)
• Talouselämä: nrot 44-45/2019 (13.12., 20.12.) ja 1/2020 (10.1.)
• Tekniikka&Talous: nrot 41/2019 (13.12.) ja 1/2020 (10.1.)
• Tivi: nrot 12/2019 (13.12.) ja 1/2020 (10.1.)
• Arvopaperi: nrot 12/2019 (12.12.) ja 1/2020 (23.1.)
• Mikrobitti: nrot 12/2019 (19.12.) ja 1/2020 (23.1.)
Hinnoittelussa huomioidaan mahdollinen mediatoimisto- ja vuosisopimusalennus. Edut koskevat vain uusia varauksia.
Alma-verkosto
+30 % lisää näyttöjä kampanjaan
• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020.
• Etu on voimassa Alma-verkoston medioissa
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa ja mobiilissa.
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa.
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.
Kysyttävää talvieduista? Autamme mediamyynnissä mielellämme.
- Julkaistu: 22.11.2019, 14:00
- Kategoria: Mainostajalle