Alma Media > Mainostajalle > Alman talviedut 2019-2020

Alman talviedut 2019-2020

Alman talviedut tavoittavat niin kuluttajat kuin B2B-päättäjätkin. Etuhinnat ovat hyödynnettävissä Alma Consumerin, Alma Talentin ja Alma-verkoston kanavissa.

Alma Consumer

Iltalehti, Kotikokki, Telkku, Rantapallo, Aamulehti, Satakunnan Kansa ja paikallismediat

Digin talvietu:

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020​.
• Etu on voimassa Iltalehti.fissä,  Kotikokki.netissä, Telkku.comissa ja Rantapallo.fissä​ sekä
Aamulehti.fissä, Satakunnankansa.fissä ja paikallismedioissa
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa, mobiilissa ja IL-TV:ssä. ​
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta ​muissa kuin 
CPM-pohjaisissa ratkaisuissa. ​
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia. 
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.​

Printin talvietu:

Iltalehti 2+2  ​
Osta kaksi ilmoitusta, saat kaksi veloituksetta 

• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020​.
• Vuodenvaihteen etu ei koske avausaukeamia, luokiteltuja ilmoituksia, kansipalkkia, syväyksiä eikä painokoneliitteitä eikä monikanavaisia ratkaisuja Iltalehdessä.
• Edun lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus. Ei muita alennuksia tai etuja. ​
• Kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa.​
• Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä)​

 

Alma Talent

Digin talvietu:

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020​.
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia.
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Lisänäytöt ajetaan Alma Talent –verkostoon.
•​ Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia​.
• Ei koske Celtralla tehtyjä kampanjoita eikä muuta sisältömarkkinointia.
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.​

Printin talvietu:

1+1 tai etusivun lisäksi kaupan päälle
1/1 ilmoitus samaan lehtibrändiin

• Kauppalehti: 16.12.2019-3.1.2020
•​ Kauppalehti Optio: nro:t 20/2019 (5.12.) ja 1/2020 (16.1.)
•​ Markkinointi&Mainonta: nrot 22/2019 (20.12.), 1/2020 (10.1.) ja 2/2020 (24.1.)
•​ Talouselämä: nrot 44-45/2019 (13.12., 20.12.) ja 1/2020 (10.1.)
•​ Tekniikka&Talous: nrot  41/2019 (13.12.) ja 1/2020 (10.1.)
•​ Tivi: nrot 12/2019 (13.12.) ja 1/2020 (10.1.)
• Arvopaperi: nrot 12/2019 (12.12.) ja 1/2020 (23.1.)
• Mikrobitti: nrot 12/2019 (19.12.) ja 1/2020 (23.1.)

Hinnoittelussa huomioidaan mahdollinen mediatoimisto- ja vuosisopimusalennus. Edut koskevat vain uusia varauksia.​

Alma-verkosto

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan

• Talvietuaika: 16.12.2019 – 5.1.2020​.
• Etu on voimassa Alma-verkoston medioissa
• Etu koskee normaalihintaisia kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia desktopissa ja mobiilissa.
• Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja.
• Veloituksettomia lisänäyttöjä ei voida hyödyntää Alma Data -tuotteissa eikä sisältömarkkinoinnin osalta ​muissa kuin CPM-pohjaisissa ratkaisuissa. ​
• Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
• Celtralla toteutettujen kampanjoiden lisänäytöistä peritään CPM 2 €.​

 

Kysyttävää talvieduista? Autamme mediamyynnissä mielellämme.

  • Julkaistu: 22.11.2019, 14:00
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli