Alma Media > Mainostajalle > PäättäjäMind – Tutkimusmatka päättäjän mielenmaisemaan
PäättäjäMind – Tutkimusmatka päättäjän mielenmaisemaan

PäättäjäMind – Tutkimusmatka päättäjän mielenmaisemaan

Haluaisitko päästä päättäjän mielenmaisemaan katsomaan, miten yrityksissä aiotaan panostaa digitaalisuuteen nyt ja seuraavan parin vuoden aikana? Kiinnostaisiko tietää, mitkä fokusalueet ovat ylimmän johdon agendalla juuri nyt? Salaisuus ei ole sekään, mistä päättäjät hankkivat luotettavaa tietoa hankintojensa tueksi.

Päättäjädatan tarjoilee PäättäjäMind 2023.

Tunne päättäjäkohderyhmä paremmin ja tavoita oikea yleisö

Päättäjäyleisö koostuu yrittäjistä, yritysten päättäjistä sekä päätöksentekoon osallistuvista vaikuttajista, joilla on suuri rooli yritysten hankinnoissa ja investoinneissa. Keväällä 2023 päättäjiltä kysyttiin muun muassa mihin yrityksissä panostetaan juuri nyt, mitkä aiheet päättäjiä huolettavat ja mistä lähteistä B2B-hankintoihin etsitään inspiraatiota ja tietoa.

PäättäjäMind-tuloksista hyötyvät kaikki markkinoijat, jotka pohtivat toimivia ratkaisuja tulokselliseen B2B-markkinointiin tavoittaen päättäjät ja asiantuntijat.  

Kokoamme mielenkiintoisimmat löydökset teemoittain

Käsittelemme syksyn aikana PäättäjäMindia eri teemojen kautta: ylimmän johdon fokusalueet, digitalisaatio ja vastuullisuus sekä tarkastelemme vastauksia yrittäjänäkökulmasta. Koostamme aiheista TOP-listoja sekä mielenkiintoisimpia löydöksiä, joita tarkastelemalla voit saada apuja esimerkiksi siihen, millä kulmalla oma markkinointikampanja kannattaa kyseiselle kohderyhmälle rakentaa, ja mistä tavoitat juuri sen oikean päättäjäyleisön kampanjallesi.

Haluatko tietää enemmän jo nyt?

Jos haluat nähdä PäättäjäMind-tulokset kokonaisuudessaan, uteliaisuutesi palkitaan! Käymme mielellämme yhdessä läpi, miten voit hyödyntää päättäjädataa omassa liiketoiminnassasi. Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella tai kysy lisää suoraan omalta yhteyshenkilöltäsi.

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

Lisää päättäjädataa on luvassa!

Haluatko kutsun lokakuun Alma Talk -webinaariin?
Lisää itsesi kutsulistalle ja vinkkaa myös kollegalle.

  • Julkaistu: 1.9.2023, 13:56
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Kohdentaminen, PäättäjäMind, Tutkimus

Tällainen on PäättäjäMind

• Tutkimuksen kohderyhmänä ylemmät toimihenkilöt yrityksissä, joissa vähintään kaksi työntekijää ja joiden liikevaihto on +400 000 € vuodessa.
• Tutkimukseen vastasi 1906 kohderyhmän kuuluvaa ylempää toimihenkilöä.
• Tilastokeskuksen mukaan kohderyhmän koko 465 000.
• Rekisterinä käytettiin Alma Talentin Yritysrekisteriä.
• Lähde: Kantar Mind.

Vastaajat:
7 % ylin johto
62 % keskijohto tai esihenkilötaso
31 % asiantuntija

Vastaajista 15 % toimii päätoimisesti yrittäjänä.

Vastaajien sijainti:
Uusimaa 46 %
Muu Suomi 54 %

 

Seuraa PäättäjäMind-teemoja:

YLIMMÄN JOHDON AGENDALLA JUURI NYT.
Miltä näyttävät johtoryhmän strategiset näkymät, mitkä ovat fokusalueet ja haasteet? Tästä juttuun >

DIGITALISAATIO.
Miten yrityksissä panostetaan digitaalisuuteen seuraavan 1–2 vuoden aikana? Mikä matkalla digitaalisuuteen tökkii? Tästä juttuun >

YRITTÄJÄT.
Kun vastaajana on yrittäjä. Yrittäjät vastaavat usein useammasta hankinta-alueesta. Mikä yrittäjien vastauksissa korostuu? Tästä juttuun >

VASTUULLISUUS.
Mitä vastuullisuuden toteuttamiseen ja seurantaan liittyviä toimenpiteitä yrityksissä on tehty? Missä vastuullisuusteemoissa on onnistuttu? Tästä juttuun >

Jaa artikkeli