Mainostaja, helpota perheiden arkea
Kotona vietetään nyt paljon aikaa ja päivittäisen ruuanlaiton tarve on kasvanut. Kotikokissa käy kova kuhina, kun kuluttajat etsivät ideoita ja inspiraatiota kotikeittiössä toteutettaviin arkiruokiin ja viikonlopun herkkuihin, joita on helppo valmistaa yksinkertaisista aineksista.
Liikenne Kotikokin sivustolla on kasvanut merkittävästi viime viikkoina, kävijöitä on ollut jopa +37 % aikaisempaa enemmän.
”Erilaiset leivät ja sämpylät ovat varsinainen hitti, mutta myös kerrallaan isoina määrinä valmistettavat arkiruoat ja lasten kanssa helposti leivottavat keksit ja jälkiruoat tekevät nyt kauppansa.” kertoo Kotikokin tuotepäällikkö Margarita Helsinki.
Mainostajalle Kotikokki tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa niin ruuanlaittajat, pt-ostopäättäjät, astioiden, kattausvälineiden kuin muidenkin keittiötuotteiden käyttäjät entistä tehokkaammin juuri oikealla hetkellä.
Kotikokkia käytetään eniten kaupassakäynnin ja päivän ruokailuhetkien aikaan.
Kotikokin käyttäjät hakevat sivustolta ideoita ostoslistalle. Kotikokin käyttäjätutkimuksesta nousseita käyttötilanteita:
- 64 % Mietin mitä tekisin tänään ruuaksi
- 57 % Haen inspiraatiota viikonlopun herkutteluhetkiin
- 33 % Suunnittelen seuraavan viikon ruokalistaa
- 23 % Olen ruokakaupassa ja tarvitsen nopeasti reseptit helppoihin arkiruokiin
Kotikokissa pääset osaksi suomalaisten arkea ja juhlaa, niin keittiöihin kuin ruokaostoksille.
Tule mukaan jakamaan ideasi ja helpota perheiden arkea. Ota yhteyttä Petraan ja kysy lisää Kotikokin mainosratkaisuista:
Petra Vilhunen
Avainasiakaspäällikkö
petra.vilhunen@almamedia.fi
puh. +358 50 313 8244
Lähteet: Tavoittavuus GA 16.3.-19.4. vrt. 10.2.-15.3.2020, käyttöajankohdat GA, käyttötilanteet Kotikokin käyttäjätutkimus 2019 (% vastaajista)
- Julkaistu: 8.5.2020 klo 11:00
- Kategoria: Mainostajalle