Alma Media > Mainostajalle > Autoilun datakatsaus: Alma Businessmedioiden autoaiheiset sisällöt kiinnostavat

Autoilun datakatsaus: Alma Businessmedioiden autoaiheiset sisällöt kiinnostavat

Meiltä tavoitat autoista kiinnostuneen ja ostovoimaisen yleisön. Sen takaavat Suomen parhaat autoilun markkinapaikat, journalistiset sisällöt ja mainosratkaisut. Autoihin ja autoiluun liittyvät sisällöt ovat tärkeässä asemassa myös Alma Businessmedioissa kuten Kauppalehdessä ja Talouselämässä.

Alma Businessmediat on Suomen johtava talous- ja ammattilaismedioiden julkaisija. Tavoitamme valtaosan suomalaisista päättäjistä ja päätöksentekoon osallistuvista vaikuttajista heille luontevimmassa mediaympäristössä, ammatillisesti kiinnostavien asioiden ääreltä – töissä ja vapaalla.

Alma Businessmedioita ovat tutut klassikot kuten Kauppalehti ja Talouselämä. Lisäksi esimerkiksi Arvopaperi, Tekniikka&Talous, Optio ja Uusi Suomi tavoittavat suomalaiset päättäjät joka viikko.

Lue lisää Alma Businessmedioista >>

Autoilevat yleisöt Kauppalehden kyydissä

Alma Businessmediat tavoittavat myös autoilevia ja autoista kiinnostuneita yleisöjä. Nämä yleisöt paikalle houkuttelee monipuoliset autoiluun liittyvät sisällöt ja uutiset.

Esimerkiksi Kauppalehden Auto -aiheisista sisällöistä löytyy asiaa autoista ja autoilusta talouden näkökulmaa unohtamatta.

Kauppalehti tavoittaa autopäättäjät

”Kauppalehden lukijat ovat erittäin kiinnostuneita autouutisista, sillä ne ovat päivästä toiseen luetuimpien juttujen joukossa. Koeajamme kaikki autouutuudet, kerromme ajoneuvojen tekniikan nopeasta kehityksestä ja uutisoimme autokaupan sekä autoteollisuuden kuulumiset tuoreeltaan.

Tavoitamme autotoimialan ja yritysten autopäättäjät: uusien autojen markkinalla työsuhdeautot ja yritysautot muodostavat tällä hetkellä suuren osan ensirekisteröinneistä.”

Jari Kainulainen
Kauppalehden autouutisten tuottaja


Autoilun sisällöillä merkittävä määrä lukijoita

Edellä mainitun Kauppalehden lisäksi autoiluun liittyviä sisältöjä löytyy myös muista talousmedioistamme, esimerkiksi Tekniikka&Taloudesta ja Talouselämästä.

Katsotaanpa millaisia kävijämääriä eri talousmediamme houkuttelevat autoaiheisiin sisältöihinsä yhdessä ja erikseen.

Autoaiheisten sisältöjen keskimääräiset sivukatselut kuukaudessa

n. 1 000 000
n. 430 000
n. 240 000
Alma Businessmediat yhteensän. 1 900 000
Lähde: Google Analytics 1–10/2023

Tavoita ja vaikuta oikeisiin yleisöihin

Mainostajalle Alma Businessmedioiden autoilevat yleisöt muodostavat kiinnostavan kohderyhmän markkinointiin ja mainontaan. Yleisöjen lisäksi tarjoamme myös monipuolisen kattauksen vaikuttavia mainosratkaisuja.

Oletko jo kokeillut esimerkiksi sisältömarkkinointia, jonka avulla voit ottaa osaa autonostajia puhuttavaan käyttövoimakeskusteluun? Entä tunnetko näyttävät brändimainonnan ratkaisumme, joilla varmistat, että brändisi tunnetaan ja muistetaan?

Kiinnostuitko Alman autoilun ja liikkumisen palvelujen mainosratkaisuista?

Pyydä meidät kylään ja käydään yhdessä läpi autoalan kuulumiset ja suositukset markkinointiin.

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

  • Julkaistu: 22.11.2023, 10:25
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: Autoilu, Autoilun datakatsaus

Alma Businessmedioiden yleisö auto-ostoksilla

Autotutkimus 2023:ssa selvitettiin autonhankintaprosessia, kiinnostusta vaihtoehtoisiin käyttövoimiin, työsuhdeautoilua ja pakettiautojen merkkivalintoja Alma Businessmedioiden yleisön näkökulmasta.

Tutustu Autotutkimus 2023:n tuloksiin >>

Jaa artikkeli