
Webinaaritallenne: Digimainonnallakin on hiilijalanjälki
Toukokuussa kerroimme, että Alma Media mahdollistaa ensimmäisenä mediatalona Suomessa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen. Uutinen on suuri sekä meille itsellemme että asiakkaillemme, jotka jatkossa saavat kampanjoidensa yhteydessä hiilijalanjälki-indeksin, jonka avulla voi mitata oman mainonnan kuormittavuutta.
Rohkaisemme tekemään valintoja
Tavoitteenamme on auttaa omia asiakkaitamme tunnistamaan digimainonnan aiheuttaman hiilijalanjäljen syntyyn vaikuttavat tekijät, ja rohkaista mainostajia valitsemaan vähemmän ympäristöä kuormittavia mainonnan ratkaisuja. Samalla haluamme lisätä keskustelua aiheesta, ja oppia itsekin kehittämään digimainonnan tuotteita vähäpäästöisempiin.
Katso webinaaritallenne (14.6.2023): Digimainonnallakin on hiilijalanjälki
Mistä digitaalisen mainonnan hiilijalanjälki koostuu? Miten digimainonnan jättämä jälki vertautuu ei-digimuotoisen mainonnan jalanjälkiin? Katso tallenteelta.
Tilaisuuden avasi Alma Mediaratkaisuiden markkinointijohtaja Sampo Koskinen. Alman vastuullisuudesta ja matkasta digimainonnan hiilijalanjäljen mittaamiseen kertoi viestintä- ja brändijohtaja Elina Kukkonen, ja erikoisvieraanamme äänessä oli myös hiilijalanjäljen mittaamiseen erikoistuneen Scope3-yrityksen Head of Customer Success Gui Kfouri.
Katso webinaaritallenne:
Haluatko tietää, miten sinä voit vaikuttaa digimainontasi hiilijalanjälkeen?
Ota yhteyttä mediamyyntiimme, niin jutellaan lisää!
Katso myös aiempia tilaisuuksiamme. Siirry webinaarikirjastoon tästä
- Julkaistu: 15.6.2023 klo 14:30
- Kategoria: Alma Talk, Hiilimittari, Mainostajalle
- Teema: Vastuullisuus
