Alma Media > Mainostajat

Alma on kumppani yrityksille, jotka päättävät nostaa markkinointinsa rimaa. Yhdistämme Suomen suosituimmat sisällöt sekä alustat ainutlaatuiseen asiakasymmärrykseen ja innovatiivisiin ratkaisuihin. Kun haluat tavoittaa suomalaiset kuluttajat ja päättäjät, muista että mehän tunnetaan.

Tunne vaikuttavan sisällön voima

KULUTTAJAMEDIAT  ❱

Tavoita ihmiset oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

BUSINESSMEDIAT  ❱

Suomen ainoat oikeat päättäjämediat palveluksessasi.

cheering crowd at a rock concert

MENESTYSTARINAT  ❱

Kun asiakkaamme onnistuvat, mekin onnistumme.

MAINOSRATKAISUT  ❱

Tehokkaat ja näkemykselliset ratkaisut yleisösi tavoittamiseen.

KOHDENTAMINEN  ❱

Tavoita liiketoiminnallesi kriittiset kohderyhmät.

AINEISTO-OHJEET  ❱

Tekniset tiedot ja ohjeet aineistojen suunnitteluun.


suomalaista tavoitetaan Alman medioiden kautta joka viikko

Suomen
ainoat aidot päättäjämediat Almalta


Alma Median osuus koko Suomen digitaalisesta mainonnasta

Tunne Alma.
Tunne menestys.

Alma Media tuo vuosien kokemuksen ja digitaalisen asiantuntemuksen käyttöösi. Tavoitat kauttamme kuluttajat ja päättäjät laadukkaassa mediaympäristössä, tunnettujen mediabrändien parista.

Innovatiivisten työkalujen ja data-analytiikan kautta, kohdennat viestisi tehokkaasti ja mitattavasti oikealle yleisölle. Vastuullisena kotimaisena kumppanina, tarjoamme laadukkaan sekä turvallisen mediaympäristön kaikille.

Asiakastyytyväisyys ja kampanjoiden tuloksellisuus ovat tekemisemme ytimessä. Kun asiakkaamme onnistuvat, onnistumme mekin.

Tunne Alman palvelut ja tuotteet


Tarjoamme monipuoliset ja tulokselliset ratkaisut video-, display-, ja printtimainontaan. Hinnoittelu rakennetaan tavoitteenne mukaan mainosnäyttö-, klikki-, ilmoitus-, tai tulospohjaisesti. Voit ostaa ohjelmallisesti tai asiakastiimimme kautta.


Suunnittelemme laadukasta, luovaa ja vaikuttavaa sisältömarkkinointia sekä tuotantoa avaimet käteen -periaatteella. Näy tunnettujen brändien rinnalla päättäjille suunnatuissa tapahtumissamme tai järjestä tapahtumatiimimme avulla oma päättäjätilaisuus juuri oikealle yleisölle. 


Toteutamme monipuoliset ja räätälöidyt kohdennusratkaisut muun muassa alueen, demografian, käyttäytymisen, kontekstin ja oman datasi pohjalta. Sitoutuneen asiakastiimimme tehtävänä on auttaa sinua onnistumaan. Varmistamme asiakastyytyväisyyden korkealuokkaisen toimialaymmärryksen, näkemyksellisyyden ja tehokkuuden avulla.

Ota yhteyttä

Name(Pakollinen)

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Mediamyynnin yhteystiedot

Tunne, mistä puhutaan

Tältä digimarkkinointi näyttää 2025 – Trendit ja vinkit markkinointipäättäjälle

Trendit

Retail Buying Study 2024: Näin kuluttajaelektroniikka päätyy suomalaisten ostoskoreihin

Tutkimus

Kolme myyttiä kontekstuaalisesta kohdentamisesta – Katso ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit -webinaari!

Ohjelmallinen mainonta

Ajankohtaista autokaupasta -webinaaritallenne: Tee parempaa liiketoimintaa datan avulla

Autoilun datakatsaus

Alma Spotlight – Ramona Varkoi, Oras Group: Suomessa on erittäin hyvät edellytykset tehdä ohjelmallista mainontaa monipuolisesti ja tuloksellisesti

Alma Spotlight

Retail Buying Study 2024: Huonekalut ostetaan yhä myymälästä

Tutkimus

Nämä ovat Suomen arvostetuimmat brändit – Katso Brand Talk 2024!

Tutkimus

Asiaa evästeistä: Google ei poista kolmannen osapuolen evästeitä, vaan siirtää päätöksen käyttäjälle

Kohdentaminen

Ajankohtaista mainostajalle -uutisarkisto >>

Tunne tutkimustiedon tuoma varmuus

Alma Media tarjoaa mainostajan avuksi monipuolista tutkimustietoa, jonka avulla voidaan ohjata mainonnan toteutuksia oikeaan suuntaan, kohderyhmä tehokkaasti tavoittaen. Tuotamme mainostajalle arvokasta tietoa ja näkemystä niin oman datamme kuin toteuttamiemme mittausten ja tutkimusten pohjalta. Hyödynnämme myös laajasti media- ja markkinatutkimuksia, kuten Kantar Mind Päättäjä, Kantar Mind, Kansallinen Mediatutkimus (KMT) sekä FIAM-mittaus, joiden avulla saadaan tietoa eri medioiden yleisömääristä, erilaisten kohderyhmien käyttäytymisestä ja suhtautumisesta niin B2C- kuin B2B-mainostajiin.

Lue lisää >>

Lähde: FIAM (+16-vuotiaat internetin käyttäjät). Alman verkosto 2023 (1-8)