Alma Media > Mainostajat > Alma Median hinnat ja aineisto-ohjeet > Edut

Edut

Tutustu alman volyymi- ja kausietuihin alta.

Tiettyjen erikoisratkaisujen toteuttamiseen sisältyy lisäveloituksia (esim. Celtra). Löydät myös nämä alta.

Kausi-indeksit

Kausi​:Indeksi​:Brändit:
3.1.-26.6.100​Kaikki
27.6.-14.8.​80​Alma Verkosto,
Alma Businessmediat,
Iltalehti,
Telkku,
Kotikokki,
Ampparit
15.8.-18.12.100​Kaikki
19.12.-1.1.80Alma Businessmediat
  • Indeksihinnoittelu koskee normaalihintaisia CPM-hinnoiteltuja kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia
  • Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja eikä paketti- tai aikahinnoiteltuja tuotteita
  • Ei koske sisältömarkkinointia, Alma Visuals-ratkaisuja eikä tuotantoja
  • Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.

Volyymi- ja vuosisopimusalennus (digi)

Nettopanostus €Volyymialennus %
2 000-4 9992
5 000-9 9995
10 000-19 9997
20 000-29 9999
30 000-39 99911
40 000-49 99913
50 000-59 99915
60 000-79 99917
80 000 – 99 99918
100 000 – 139 99919
140 000-179 99920
180 000-199 99921
200 000-249 99922
250 000 –24

Volyymialennus määräytyy volyymialennustaulukon mukaisesti ja lasketaan asiakkaan samalla kertaa varaamien ilmoitusten nettoarvosta. Nettoarvolla tarkoitetaan verotonta laskutusarvoa, josta on jo vähennetty alennukset.

Vuosisopimusalennus määräytyy volyymialennustaulukon perusteella. Se lasketaan asiakkaan sopimusjakson nettomääräisen kokonaispanostuksen mukaisesti.

Vuosisopimusalennuksen saaminen edellyttää kirjallista sopimusta Alma Median kanssa.