Edut
Tutustu alman volyymi- ja kausietuihin alta.
Tiettyjen erikoisratkaisujen toteuttamiseen sisältyy lisäveloituksia (esim. Alma Visuals (Celtra)). Löydät myös nämä alta.
Kausi-indeksit
Kausi: | Indeksi: | Brändit: |
3.1.-26.6. | 100 | Kaikki |
27.6.-14.8. | 80 | Alma Verkosto, Alma Businessmediat, Iltalehti, Telkku, Ampparit |
15.8.-18.12. | 100 | Kaikki |
19.12.-1.1. | 80 | Alma Businessmediat |
- Indeksihinnoittelu koskee normaalihintaisia CPM-hinnoiteltuja kampanjoita ja CPM-pohjaista sisältömarkkinointia
- Etu ei koske monikanavaisia ratkaisuja eikä paketti- tai aikahinnoiteltuja tuotteita
- Ei koske sisältömarkkinointia, Alma Visuals-ratkaisuja eikä tuotantoja
- Ei päällekkäisiä erikoisetuja tai pakettialennuksia.
Volyymi- ja vuosisopimusalennus (digi)
Nettopanostus € | Volyymialennus % |
---|---|
2 000-4 999 | 2 |
5 000-9 999 | 5 |
10 000-19 999 | 7 |
20 000-29 999 | 9 |
30 000-39 999 | 11 |
40 000-49 999 | 13 |
50 000-59 999 | 15 |
60 000-79 999 | 17 |
80 000 – 99 999 | 18 |
100 000 – 139 999 | 19 |
140 000-179 999 | 20 |
180 000-199 999 | 21 |
200 000-249 999 | 22 |
250 000 – | 24 |
Volyymialennus määräytyy volyymialennustaulukon mukaisesti ja lasketaan asiakkaan samalla kertaa varaamien ilmoitusten nettoarvosta. Nettoarvolla tarkoitetaan verotonta laskutusarvoa, josta on jo vähennetty alennukset.
Vuosisopimusalennus määräytyy volyymialennustaulukon perusteella. Se lasketaan asiakkaan sopimusjakson nettomääräisen kokonaispanostuksen mukaisesti.
Vuosisopimusalennuksen saaminen edellyttää kirjallista sopimusta Alma Median kanssa.