aamulehti_29056

Aamulehti tavoittaa viikossa 81 % markkina-alueensa ihmisistä

Aamulehti

Pirkanmaa on yli puolen miljoonan asukkaan ja samalla Suomen toiseksi suurin markkina-alue. Se on kuin Suomi pienoiskoossa: alueen profiili vastaa koko Suomen profiilia. Pirkanmaan markkina-alueen erityispiirteenä on sen otollisuus esimerkiksi koemarkkinoinnille.

Aamulehti on Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti ja Pirkanmaan tavoittavin monimedia. Aamulehti tarjoaa mainostajalle ratkaisut toiminnalliseen mobiilimainontaan, näyttävään verkkomainontaan ja tehokkaaseen printin näkyvyyteen. Aamulehden digitaaliset ratkaisut ja printtilehti ovat ylivoimaisesti tehokkain tapa tavoittaa alueen ihmiset. 

al_case_moro
Case

Huomiota herättävä kampanja

Moro-baarin kampanja voitti Mainonnansuunnittelukilpailu Sukseen kultaa rohkeudella pelkistää ja tarjoamalla uudenlaisen näkökulman tamperelaisille. Kampanja tavoitti puolet pirkanmaalaisista nopeasti ja puhutteli meneväisiä ihmisiä.

Lue lisää

al_case_vianor
Case

Käsinkosketeltavasti asia selväksi

Vianorin Autonhuoltajan käsikirja -kampanja voitti Aamulehden Mainonnansuunnittelukilpailu Sukseessa hopeaa oivaltavalla ja erottuvalla kampanjallaan. Lähes 300 000 ihmistä muisti nähneensä kampanjan.

Lue lisää

Tavoittavuudet

Aamulehti

Markkina-alue

Tampere

Ilmestymistiheys

7 pv/vko

Lukijoita/pv

217 000

Lukijoita/vko

304 000

Moro

Ilmestymistiheys

1 krt/vko

Lukijamäärä/numero

216 000


 

 

Aamulehti.fi

Eri kävijöitä/vko

450 000

Kokonaistavoittavuus

Aamulehti digi + printti tavoittaa joka viikko Pirkanmaan kuluttajista

81 %

Lähteet: KMT SL syksy16/kevät17, KMT AL + total syksy16/kevät17, Kantar TNS Oy

Yhteydenottolomake

Aamulehti