Sallitko sijaintitiedon käytön?
Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.
Kauppalehti Optio käsittelee liiketoiminnan ja talouden tapahtumia, sekä pureutuu organisaatioiden kehittymiseen ja työhyvinvointiin.
Lehti tarjoilee myös aistinautintoja mm. muodin, ruuan, viinien, matkustamisen ja kirjallisuuden parissa, tarjoten korkeilla journalistisilla standardeillaan erinomaisen mainoskontekstin.
Optio rakentaa ja ylläpitää vahvaa imagoa brändeille ja yrityksille, tavoittaen ostovoimaisimmat suomalaiset kuluttajat.
Ilmestymistiheys | 2 krt / kk |
Päättäjälukijoita / nro | 57 000 |
Miehiä | 57 % |
Naisia | 43 % |
Johtavassa asemassa | 16 % |
12-24 v. | 3 % |
25-44 v. | 33 % |
45-64 v. | 45 % |
65+ v. | 19 % |
Uudenmaan markkina-alue | 51 % |
Muu Suomi | 49 % |
Lähde: KMT al+total 2018
Optiossa lehden etukannen puolikkaalla lisäkannella toteutettu kampanja tavoitti yleisönsä erinomaisesti, ja kasvatti ostokiinnostusta erityisesti tavoitellussa pääkohderyhmässä.