Meissä kaikissa on monta puolta. Yleisöjäkin on monenlaisia. Kuten on mainostajia ja medioita.
Business vai pleasure?
Data vai toive?
Mainostajia on monenlaisia. Toiset toivovat parasta, toiset taas pelkäävät pahinta. Me Almalla uskomme datan voimaan.
Brändi vai klikki?
Kampanjoilla on monta puolta, niin on mainostajillakin. Toiset markkinoivat taktisesti, toiset rakentavat brändiä. Molempia tarvitaan.
Sisältö vai huomio?
Markkinoinnilla on puolensa. Toisinaan lasi täytetään vaikuttavalla sisällöllä, joskus haetaan huomiota kiiltävällä ulkokuorella. Molemmilla saadaan aikaan tuloksia.
Alma koskettaa kaikkia
Asiaa vai asennetta?
Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.