• Meissä kaikissa on monta puolta. Yleisöjäkin on monenlaisia. Kuten on mainostajia ja medioita.

  • Business vai pleasure?

  • Data vai toive?

  • Mainostajia on monenlaisia. Toiset toivovat parasta, toiset taas pelkäävät pahinta. Me Almalla uskomme datan voimaan.

  • Brändi vai klikki?

  • Kampanjoilla on monta puolta, niin on mainostajillakin. Toiset markkinoivat taktisesti, toiset rakentavat brändiä. Molempia tarvitaan.

  • Sisältö vai huomio?

  • Markkinoinnilla on puolensa. Toisinaan lasi täytetään vaikuttavalla sisällöllä, joskus haetaan huomiota kiiltävällä ulkokuorella. Molemmilla saadaan aikaan tuloksia.

  • alma

    Alma koskettaa kaikkia

  • Asiaa vai asennetta?

  • Markkinointiviestejä on monenlaisia, niin on kohdeyleisöjäkin. Puhuitpa sitten asiaa tai asenteella, meiltä löytyy oikea yleisö oikeasta paikasta.