AJ Tuotteiden myynti kasvuun näyttävällä kampanjoinnilla
Alma Talentin mediat tavoittavat kohderyhmän monikanavaisesti
AJ Tuotteet tavoittaa oikean ja kiinnostuneen kohderyhmän pitkäjänteisellä ja keskitetyllä mainonnalla Alma Talentin medioissa. Osuvalla ja jatkuvalla kampanjoinnilla on saavutettu erinomaisia tuloksia, jotka ovat tukeneet myynnin kasvua ja brändin vahvistusta tiukassa markkinatilanteessa.
Kampanjakokonaisuus toteutettiin Alma Talentin medioissa desktopissa ja mobiilissa julkaistujen display-kampanjoiden sekä printtimedioiden mainonnan yhdistelmällä. Kampanjan tulokset puhuvat puolestaan – erityisesti Kauppalehden etusivu tavoitti kohderyhmän erinomaisesti.
Kampanjan tavoitteet ja tulokset
Kampanjan keskeisenä tavoitteena oli lisätä myyntiä ja tavoittaa uusia asiakkaita.
Kampanjoita on matkan varrella tutkittu säännöllisesti ja kampanjat ovat saavuttaneet erinomaisia tuloksia. Kauppalehden etusivun ilmoitus huhtikuussa saavutti huikean 20 % spontaanin huomioarvon. Tulos on korkein mitattu huomioarvo Kauppalehden etusivun ilmoituksissa.
Metallitekniikka-lehden yhteydessä tammikuussa jaettu liite saavutti vaikuttavan 80 %:n huomioarvon. Lisäksi erityisesti tavoitellussa oikeassa kohderyhmässä liitteeseen perehdyttiin tarkasti ja se koettiin myönteiseksi ja ostokiinnostusta lisääväksi.
Ratkaisu
Kampanja toteutettiin Alma Talentin medioissa printin ja digin yhdistelmällä.
Printtimainontaa hyödynnettiin sekä Kauppalehden että Tekniikka&Talouden etusivulla. Kauppalehden digissä oli käytössä desktopissa paraati ja mobiilissa swipe.