CASET
Valio toteutti kolme sisältönatiivia, jotka sitouttivat kuluttajia yli odotusten
Testiryhmä toi Järvikylän salaattisekoitukset kuluttajien arkeen – myynti kasvoi merkittävästi
Pyhä valitsi päättäjämediat ja Ruka luotti sisältöön – molemmat onnistuivat
Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla
Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin
Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin Itämeren aalloilla matkustajia […]
Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki
Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]
Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan
Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]
Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa
Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]
Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni
Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]