Tallink Silja Linen Black Week -kampanja loisti: myynti kasvoi ja kohderyhmä tavoitettiin

Itämeren aalloilla matkustajia kuljettava Tallink Silja Line herätti huomiota Alman verkostossa Black Weekin aikana marraskuussa 2024 Alman mobiili midscroll -mainosformaatin avulla. Tulokset yllättivät positiivisesti: matkojen myynti kasvoi ja haluttu kohderyhmä tavoitettiin onnistuneesti.

Tallink Grupp on johtava eurooppalainen vapaa-ajan ja liikematkustuksen sekä merikuljetuspalveluiden tarjoaja Itämeren alueella. Yrityksen laivastoon kuuluu 14 alusta, jotka liikennöivät Tallink Silja Line – ja Tallink Shuttle -brändien alla. Kuluttajat voivat matkustaa aluksilla lyhyillä, kahden tunnin reittimatkoilla Tallinnan ja Helsingin välillä sekä yön yli kestävillä risteilyillä Itämeren eri reiteillä.

Yritys halusi lisätä Tallink Silja Linen risteilyjen ja laivamatkojen myyntiä marraskuussa 2024 Black Weekin alla houkuttelevalla tarjoushinnalla. Tavoitteena oli erottua muista Black Week -tarjouksista ja houkutella erityisesti perheellisiä naisia matkustamaan.

Matkalle kohti tavoitetta lähdettiin mahdollisimman korkean huomioarvon ratkaisun avulla: ”Seal the Deal Black Week” -tarjouksesta kerrottiin Alman mobiili midcsroll -mainosformaatilla.

Tallink Silja Linen 10 sekunnin mittainen mobiilivideo näkyi Iltalehden mobiilissa kahdeksan päivän kampanja-aikana marraskuussa 2024. Kampanja kohdennettiin perheellisille ja naisille.


Elämyksellisyys toimii – klikkiprosentti ylitti reippaasti keskiarvot

Matkan määränpäähän saavuttiin onnistuneesti: mainos näkyi mobiiliruuduilla pitkään, ja klikkiprosentti ylitti selvästi toimialan keskiarvon. Lisäksi kampanja tavoitti tehokkaasti perheelliset naiset.

”Kokonaisuudessaan Seal the Deal Black Week -kampanjamme toimi erinomaisesti ja kaikkien tuotteiden myyntitavoitteet ylittyivät”, kertoo Tallink Silja Oy:n markkinointipäällikkö Annika Muhonen.

Jo pitkään Alman kanssa yhteistyötä tehnyt Muhonen kehuu erityisesti sujuvaa, tehokasta ja luotettavaa yhteistä tekemistä.

”Emme voisi olla tyytyväisempiä Alman asiakaspalvelun tasoon”, Muhonen lisää.

Kiinnostuitko Alman korkean huomioarvon ratkaisuista?

Ota yhteyttä mediamyyntiimme!

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lue seuraavaksi:

Kampanja ylitti kaikki keskiarvot Alma Supersivulla

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki

Sisältömarkkinointi kasvatti Raahen tunnettuutta / Case Raahen kaupunki Raahen kaupunki halusi tavoittaa yrityspäättäjät ja tehdä […]

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan

Uusi visuaalinen ilme valloitti yleisön – Näin Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassaan Mitä ajattelet ensimmäisenä, […]

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case KOKO-kassa

Ääni kuuluviin sisältömarkkinoinnilla – Näin työttömyyskassa sai sadat tuhannet tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden äärelle / Case […]

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni

Innoair sai jonoa oven taakse – ja varasto tyhjeni Innoair on LVI-alan ammattiliike, joka myy […]

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon Supersivu + Digikokosivu olivat nappivalinta Kamuxille. Niiden ansiosta kampanja sai suurta […]

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari

Verkkosivujen, brändäyksen ja markkinoinnin kokonaisratkaisu löytyi Almalta / Case Ekokaari Kymenlaaksolainen jätealan yritys Ekokaari tarvitsi […]

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista

Ekokaari haastaa toimijat kiertotalouden puolelle Alman ratkaisujen avulla – liikkeelle lähdettiin luovasta konseptista Kymenlaaksolainen jätealan […]

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato

Sisältömarkkinointi on brändinäkyvyyden ytimessä / Case Kaalimato Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden […]

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja

Näin asiakkaat ohjataan paikalliselle ostosapajalle/ Case Kauppakeskus Apaja Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti […]

Atradius: Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla

Brändiä ei rakenneta vain satunnaisilla kampanjoilla Millaista markkinointia tarvitaan, jotta voi rakentaa brändiä, lisätä tunnettuutta […]

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari

Tunnettu vaikuttaja teki kierrättämisestä tutumpaa / Case Kiertokaari Kun neljä jäteyhtiötä ja tunnettu some-vaikuttaja löivät […]