Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Kauppalehti Optio luettavissa nyt myös digitaalisena näköislehtenä

Kauppalehti Optio luettavissa nyt myös digitaalisena näköislehtenä

Alma Media Oyj                Lehdistötiedote                16.1.2014 klo 14.00

KAUPPALEHTI OPTIO LUETTAVISSA NYT MYÖS DIGITAALISENA NÄKÖISLEHTENÄ

Alma Media -konserniin kuuluva Kauppalehti on tänään julkaissut Kauppalehti Option ensi kertaa myös digitaalisena näköislehtiversiona. Digilehti on suunniteltu ensisijaisesti iPad-tableteille, mutta sen voi lukea myös iPhone-puhelimilla. Sovellus on ladattavissa Applen AppStore-kaupasta maksutta kokeilujakson ajan.

Mediasisältöjen kulutus mobiililaitteilta lisääntyy ja Kauppalehti onkin kuluneen vuoden aikana kehittänyt mobiilitarjontaansa aktiivisesti. Uusi sovellus tuo nyt myös ulkoasultaan näyttävän talouden aikakauslehden sisällöt lukijoiden saataville ajasta ja paikasta riippumatta.

– Myös Kauppalehti Optiosta on kyselty entistä enemmän digitaalista versiota, joka kulkisi mukana kuten muutkin Kauppalehden sisällöt. Lehti tunnetaan laadukkaan sisältönsä lisäksi tyylikkäästä ja palkitusta ulkoasustaan. Siksi uskon, että moni pitää mahdollisuudesta lukea lehti samannäköisenä kuin tuttu Optio-aikakauslehti. Jatkossa Kauppalehti Option ympärille tulee varmasti myös muunlaisia digitaalisia muotoja, kertoo sisältömyynnin johtaja Johanna Suhonen Kauppalehdestä. 

Optio on talousaikakauslehti, jota lukemalla pysyy perillä, mitä suomalaisessa talouselämässä tapahtuu, ketkä ovat uusia kiinnostavia nimiä ja millaisia trendejä nyt on nousemassa pinnalle.

– Yllättävien asioiden yhdistäminen puhuttelee älykkäitä ihmisiä, ja Optio pyrkii tähän numerosta toiseen. Samassa lehdessä voi olla klassinen toimitusjohtajahaastattelu ja juttu keinolihan kasvattamisesta, kuvaa Jenny Jännäri, joka aloitti Kauppalehti Option toimituksen uutena esimiehenä tämän vuoden alussa. 


Lisätietoja: Johanna Suhonen, sisältömyynnin johtaja, Kauppalehti, puh. 050 324 3229

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee noin 1 900 ammattilaista (ilman jakajia), joista yli 20 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2012 liikevaihto oli noin 320 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 16.1.2014, 15:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli