aamulehti_29056

Aamulehti tavoittaa viikossa 78 % markkina-alueensa ihmisistä

Aamulehti

Pirkanmaa on yli puolen miljoonan asukkaan ja samalla Suomen toiseksi suurin markkina-alue. Se on kuin Suomi pienoiskoossa: alueen profiili vastaa koko Suomen profiilia. Pirkanmaan markkina-alueen erityispiirteenä on sen otollisuus esimerkiksi koemarkkinoinnille.

Aamulehti on Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti ja Pirkanmaan tavoittavin monimedia. Aamulehti tarjoaa mainostajalle ratkaisut toiminnalliseen mobiilimainontaan, näyttävään verkkomainontaan ja tehokkaaseen printin näkyvyyteen. Aamulehden digitaaliset ratkaisut ja printtilehti ovat ylivoimaisesti tehokkain tapa tavoittaa alueen ihmiset. 

al_case_moro
Case

Huomiota herättävä kampanja

Moro-baarin kampanja voitti Mainonnansuunnittelukilpailu Sukseen kultaa rohkeudella pelkistää ja tarjoamalla uudenlaisen näkökulman tamperelaisille. Kampanja tavoitti puolet pirkanmaalaisista nopeasti ja puhutteli meneväisiä ihmisiä.

Lue lisää

al_case_vianor
Case

Käsinkosketeltavasti asia selväksi

Vianorin Autonhuoltajan käsikirja -kampanja voitti Aamulehden Mainonnansuunnittelukilpailu Sukseessa hopeaa oivaltavalla ja erottuvalla kampanjallaan. Lähes 300 000 ihmistä muisti nähneensä kampanjan.

Lue lisää

Tavoittavuudet

Aamulehti

Markkina-alue

Tampere

Ilmestymistiheys

7 pv/vko

Lukijoita/pv

219 000

Lukijoita/vko

320 000

Moro

Ilmestymistiheys

1 krt/vko

Jakelumäärä

182 000


Aamulehti.fi

Eri kävijöitä/vko

397 000

Mobiili

Älypuhelinten osuus Aamulehti.fin vierailuista

32,0 %

Lähteet: KMT SL s15/k16, KMT AL + total s15/k16, TNS Gallup.

Yhteydenottolomake

Aamulehti