Alma Media > Yhteystiedot > Asiakaspalvelu > Kauppalehti > Kauppalehden oikaisukäytäntö

Kauppalehden oikaisukäytäntö

Kauppalehti korjaa olennaiset asiavirheet viipymättä ja niin, että se tavoittaa mahdollisimman kattavasti virheellistä tietoa saaneen yleisön.

Oikaisu julkaistaan sekä Kauppalehden toimituksellisilla verkkosivuilla että julkaisussa, jossa virhe on alun perin ollut.

Korjauksen huomioarvo on suhteessa virheen vakavuuteen. Jos jutussa on useita asiavirheitä tai jos virheestä voi aiheutua suurta vahinkoa, toimitus julkaisee uuden korjatun jutun, jossa virheellinen tieto yksilöidään ja korjataan.

 

Tee oikaisupyyntö Kauppalehteen

  • Tietosuojaseloste

  • Antamiasi tietoja käytetään vain mahdolliseen yhteydenottoon. Tietosi tallennetaan ainoastaan tämän lomakkeen käyttötarkoitusta varten.