Alma Media > Mainostajat > Caset > Alma Businessmediat > Antiloopin onnistunut tapahtumakokonaisuus ja taattu medianäkyvyys lisäsi brändin tunnettuutta

Antiloopin onnistunut tapahtumakokonaisuus ja taattu medianäkyvyys lisäsi brändin tunnettuutta

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Se vuokraa toimistotiloja muuttuviin tarpeisiin ja sen tunnetuimpia kiinteistöjä ovat mm. Ympyrätalo ja muut Hakaniemen ja Hämeentien maamerkkirakennukset.

Antilooppi järjesti Alma Business Eventsin kanssa virtuaalisen Päättäjä Foorumi: Työelämä 2022 -tapahtuman syyskuussa 2021. Tapahtuman lisäksi toteutukseen kuului myös Tunti livenä -mediatila Kauppalehden paraatipaikalla syyskuun lopulla sekä kaksi artikkelia Kauppalehdessä.

Tavoite ja kohderyhmä

Kampanjan tavoite oli selkeä: brändin tunnettuuden ja asiantuntijuuden kasvattaminen. Nämä molemmat tavoitteet täyttyivät asiakkaan mielestä hyvin. Lisäksi Antilooppi sai itse tapahtumasta polttoainetta myös muuhun kehitykseen ja toimintaan.

Kohderyhmä toteutuksessa oli yritysten johto, esihenkilöt ja asiantuntijatyötä tekevät, eli juuri ne, jotka vastaavat yrityksissä Antiloopin tuote- ja palvelutarjoaman hankinnasta. Tämän lisäksi kohderyhmään kuuluivat myös mediat ja sidosryhmät.  Tavoitteena oli saada tätä joukkoa tapahtuman pariin sankoin joukoin, ja näin myös tapahtui. Ennakkoon ilmoittautuneiden määrä yllätti asiakkaan positiivisesti ja erityisesti ilahdutti Päättäjä Foorumin sekä Tunti livenä -lähetyksen linjoilla pysyneiden määrä. Lähetyksiä seurattiin kiinnostuneena alusta loppuun asti.

Luottavaisena kokeilemaan uutta

Päättäjä Foorumi ja Tunti livenä ovat Alman uusimpia toteutuskokonaisuuksia. Antilooppi lähti kokeilemaan tätä ratkaisua rohkeasti.

Antiloopin markkinointipäällikkö Anu Pitkänen toteaa:

Yhteinen ajatus ajankohtaisesta teemasta, helppo toteutus ja taattu media- ja kohderyhmän tavoitettavuus olivat avainroolissa tehdessämme valintaa tapahtuman kumppanista. Tapahtumaan ilmoittuneiden määrä sekä tapahtumaan osallistujat yllättivät meidät positiivisesti. Tämä oli ensimmäinen kerta ja todella positiivinen kokemus vastaavasta toteutuksesta. Olimme alusta saakka luottavaisia yhteistyöhön Alman kanssa ja kaikki menikin erinomaisesti, tuotanto, medianäkyvyys jne. Kaikki sujui oikein hyvin!”


Kumppanisisällöt Kauppalehdessä
Livelähetys Kauppalehden etusivulla


Tuomas Sahi, toimitusjohtaja, Antilooppi Oy:

”Kuten päättäjätapahtuman panelistitkin totesivat, työnteon ja toimitilojen tarpeet ovat monipuolistuneet. Antiloopin tarjoamissa toimitilaratkaisuissa tullaankin jatkossa painottamaan erityisesti yksilöllisyyttä ja joustavuutta. Tätä keskustelua halusimme olla avaamassa tapahtuman kautta ja vahvistaa Antiloopin asiantuntijuutta.”