
Tavoita sijoittamiseen keskittyvät kuluttajat
Arvostettu sijoittamisen erikoislehti Arvopaperi on täydellinen tapa tavoittaa
säästämiseen ja investointeihin keskittyvät kuluttajat.
Arvopaperin mainosratkaisuilla valloitat vakavaraisen ja vaativan sijoittajayleisön huomion tilanteessa,
jossa ajatukset ovat jo valmiiksi rahassa.
Vaikutusvaltainen brändinrakentaja
Arvopaperia lukevat mielipidevaikuttajat ja sijoittamisen etujoukot. Mainostajalle se toimii brändinrakentajana kontekstissa, jossa yleisöllä on valtaa vaikuttaa.
121 000
Sijoittajaa verkossa ja printissä1

ARVOPAPERIN yleisöt
Arvopaperi on säästäjien ja sijoittajien media.
Digitaalista Arvopaperi profiloi kasvava nuorempi yleisö. Se on sijoittamisen pulssilla pysyvä dynaaminen ja nopea kanava, josta sijoittamisen mielipidevaikuttajat saavat aina viimeisimmän tiedon.
Jo instituutioksi muodostunut Arvopaperin aikakausilehti on suurten salkkujen ja kokeneiden sijoittajien luotettu kumppani. Printtilehden lukijoissa korostuvat yli 100 000€ vuosituloiset taloudet.1
Investointikykyinen yleisö
Arvopaperin lukijoita profiloi korkea tulotaso ja suuret sijoitussalkut. Tällä medialla vaikutat valtion vakavaraisimpiin kuluttajiin.
”Vaurastuminen kuuluu kaikille
ja me tarjoamme Arvopaperin lukijoille siihen parhaat työkalut.”
Ninni Myllyoja, toimituspäällikkö, Rahatoimitus, Arvopaperi
Fokus sijoittamisessa
Tarkasti keskittynyt sisältä takaa, että mainoksesi on aina relevantti ja 100% brand safe. Arvopaperi on tehokkain kanava sijoittajille suunnatulle viestille.
ARVOPAPERI mainostajille
Arvopaperi tarjoaa mainostajalle harvinaisen sijoittajista ja säästäjistä koostuvan yleisön. Näin tarkkaa sijoittajakohderyhmää on lähes mahdoton löytää muualta.
Lehden investointeihin keskittynyt sisältö takaa, että potentiaalinen asiakas näkee viestisi juuri oikeassa mielentilassa. Näin mainoksesi vie säästäjän ajatuksen luontevasti juuri oikeille urille varmistaen kampanjasi tuloksellisuuden.
Kiinnostuitko Arvopaperin mainosmahdollisuuksista?
Laita viestiä niin jutellaan lisää:
Lähde:
1. KMT2020
2. Google Analytics 1-2/2020