Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Kauppalehdelle uusi businessblogiyhteisö

Kauppalehdelle uusi businessblogiyhteisö

Alma Media Oyj              Lehdistötiedote                 27.3.2014 klo 9.00

KAUPPALEHDELLE UUSI BUSINESSBLOGIYHTEISÖ

Alma Media -konserniin kuuluva Kauppalehti on julkaissut maanantaina 24.3.2014 uudet blogisivut, jotka keräävät yhteen eri toimialojen asiantuntijat. Kauppalehden blogit löytyvät nyt yhdestä osoitteesta ja muodostavat Suomen yhden merkittävimmistä businessblogiyhteisöistä.

– Blogeissa vuorovaikutus lukijoiden ja kirjoittajien välillä tulee heti kiinnostavan sisällön jälkeen. Uusi blogisivusto on rakennettu hyödyntäen parhaalla tavalla uusia sosiaalisen median elementtejä ja tuomalla kirjoittajat entistä lähemmäksi lukijaa, kertoo Kauppalehden mediamyynnin johtaja Tiina Järvilehto.

Uudistetut blogit sopivat erityisen hyvin ajankohtaisten talousaiheisten keskusteluiden seuraamiseen, kommentoimiseen ja jakamiseen. Yritysten markkinointiviestinnälle blogit tarjoavat upean uudistetun kanavan.

– Palvelussamme lukija saa aina tuoreimmat talouden keskustelunaiheet laitteeseensa niin heti herättyään kuin myöhään illalla – sekä tietysti pitkin päivää. Uusittu keskustelualusta ja sivuston täydellinen responsiivisuus tekevät osallistumisesta yksinkertaisen käytetystä päätelaitteesta riippumatta, Tiina Järvilehto jatkaa.

Digitaalisten tuotteiden kehittyessä myös niiden mittaamisen työkalut paranevat. Blogeissa uutuutena ovat kirjoitusten levinneisyyden vertailu sosiaalisessa mediassa ja blogeista syntyvien keskusteluiden seuraaminen läpi Internetin. Uusia mittareita on kehitetty yhdessä kalifornialaisen startup-yrityksen kanssa ja Kauppalehti tuo nämä työkalut nyt ensimmäisenä Eurooppaan.

Kauppalehti Blogit löytyvät osoitteesta blog.kauppalehti.fi ja ovat käytettävissä maksutta kaikissa päätelaitteissa.

Lisätietoja: Tiina Järvilehto, johtaja, mediamyynti ja -markkinointi, Kauppalehti, puh. 010 665 2015


Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee 1 965 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin kolmannes toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2013 liikevaihto oli noin 300 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 27.3.2014, 10:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli