Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alma Media Oyj on myynyt Uuden Suomen tavaramerkit

Alma Media Oyj on myynyt Uuden Suomen tavaramerkit

ALMA MEDIA OYJ                   LEHDISTÖTIEDOTE 25.5.2007 klo 14.30
 
 
 
ALMA MEDIA OYJ ON MYYNYT UUDEN SUOMEN TAVARAMERKIT
 
Alma Media Oyj on myynyt Uusi Suomi -sanomalehteen liittyvät tavaramerkit Niklas Herlinin omistamalle Nikotiimi Oy:lle. Osapuolet eivät paljasta kauppahintaa.
 
Alma Media ja sen edeltäjäkonsernit julkaisivat Uutta Suomea vuodesta 1919 vuoteen 1991, jolloin lehti lakkautettiin kannattamattomana.

“Uusi Suomi on ollut merkittävä osa suomalaisen lehdistön historiaa. On hienoa, että ostajataho on halukas kehittämään tältä pohjalta uutta liiketoimintaa. Meillä ei ollut Uuden Suomen nimen käyttöön liittyviä suunnitelmia, joten nyt tehty kauppa on luonteva ratkaisu tavaramerkkien uudelleen käyttämiseksi”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.
 
Lisätietoja:
Kai Telanne, toimitusjohtaja, Alma Media Oyj, puhelin 0400 623 169.
 
 
JAKELU: Keskeiset mediat
 
Alma Media on kannattavasti kasvava, uudistuva ja kansainvälistyvä yhtiö, joka investoi sanomalehtiin ja verkkomediaan. Tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com.
 
Vuoden 2006 liikevaihto oli 302 milj. euroa, josta liikevoittoa kertyi 16 % liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan OMX:n Pohjoismaisella listalla keskisuurten yhtiöiden sarjassa. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Lisää osoitteessa www.almamedia.fi.
  • Julkaistu: 25.5.2007, 16:30
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli