Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtaja Sirpa Salin eroaa yhtiön palveluksesta

Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtaja Sirpa Salin eroaa yhtiön palveluksesta

ALMA MEDIA OYJ           PÖRSSITIEDOTE 3.7.2006 KLO 17.30                 1 (1)
 
ILTALEHDEN MEDIAMYYNNIN JA -MARKKINOINNIN JOHTAJA SIRPA SALIN EROAA YHTIÖN PALVELUKSESTA
 
Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtaja Sirpa Salin siirtyy Kärkimedian johtajaksi syksystä 2006 alkaen. Iltalehden mediamyynnistä ja -markkinoinnista vastaa toistaiseksi tästä päivästä lukien MBA Tuomas Avonius (37).
 
Tuomas Avonius on toiminut Iltalehden mediamyynnissä ja -markkinoinnissa asiakkuusjohtajana.
 
ALMA MEDIA OYJ
 
Terhi Lambert-Karjalainen
tiedotuspäällikkö
 
JAKELU: OMX Helsingin Pörssi, keskeiset mediat
 
Alma Media on mediatalo, jonka keskeisintä liiketoimintaa ovat kustantaminen, talousinformaation tuotanto ja jakelu sekä verkkopalveluiden tuotanto. Konsernilla on portfoliossaan talous-, iltapäivä-, maakunta-, paikallis- ja kaupunkilehtiä. Alma Median omistuksessa on lisäksi johtavia sähköisiä markkinapaikkoja, ja se laajentaa markkinapaikkaliiketoimintaansa myös Suomen ulkopuolelle.
 
Alma Median tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Konsernin tuotoista noin puolet muodostuu mediamainonnasta ja noin 40 % lehtien levikkituotoista. Vuoden 2005 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 286 milj. euroa, josta liikevoittoa kertyi 42 milj. euroa eli 14,8 % liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan Helsingin Pörssin Päälistalla. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Tutustu tarkemmin osoitteessa http://www.almamedia.fi.
 
  • Julkaistu: 3.7.2006, 19:30
  • Kategoria: Pörssitiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli