Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Monster lanseerasi Suomen ensimmäiset sähköiset rekrytointimessut

Monster lanseerasi Suomen ensimmäiset sähköiset rekrytointimessut

MONSTER OY                   LEHDISTÖTIEDOTE 10.1.2006

 
Monster lanseerasi Suomen ensimmäiset sähköiset rekrytointimessut
 
Monster luo uusia markkinoita ja uusia keinoja työnantajamielikuvamarkkinointiin. Suomen ensimmäiset sähköiset rekrytointimessut avattiin vuoden 2006 alussa osoitteessa http://www.monster.fi.
 
Sivustolle on rakennettu virtuaalinen messumaailma, jossa yritykset luovat työnantajamielikuvaa uudella tavalla. Sähköisillä messuilla työnantajat hyödyntävät rekrytointiviestinnässään liikkuvan kuvan voimaa, elämyksiä, tunteita ja sanatonta viestintää.
 
Monsterin sähköisillä rekrytointimessuilla Suomessa ja maailmalla menestyvät yritykset kertovat itsestään työnantajana, esittelevät toimintaansa, työntekijöitään ja rekrytointitarpeitaan. Mukana messuilla ovat mm. Nokia, Orion Pharma ja McDonald’s.
 
Messuvieraat tutustuvat esittelyvideoilla mahdollisiin työnantajiin, esimiehiin ja työkavereihin. Sähköisille messuille voi tulla milloin tahansa. Sisäänpääsy on ilmaista. Messut jatkuvat maaliskuun loppuun.
 
Monster.fi on Suomen johtava internetissä toimiva rekrytointimedia, jossa käy kuukausittain yli 200 000 eri työnhakijaa. Monsterin omistajia ovat Alma Media Oyj (75 %) ja Monster Inc. (25 %) Työnantajille Monster tarjoaa tehokkaan työpaikkailmoitusmedian, jossa verkkosivujen lisäksi työpaikkailmoittelu on mahdollista myös Kauppalehdessä, Kauppalehti Pressossa ja Iltalehdessä.
 
 
  • Julkaistu: 10.1.2006, 09:30
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli