Kauppalehteä lukee Suomen ostovoimaisin kuluttajaryhmä

Kauppalehti

Kauppalehti on digitaalisen ajan monikanavainen talouden ilmiöiden ja rahamarkkinan uutismedia. Se on suomalaisen päättäjän valinta.

Kauppalehti julkaisee maan johtavaa uutispalvelua verkossa ja mobiililaitteille, talousaikakauslehti Optiota sekä painettua uutislehteä ja teemalitteitä.

Kauppalehti tavoittaa Suomen vaikutusvaltaisimman ja ostovoimaisimman yleisön, joka arvostaa sekä laatua että hyvää palvelua. Mainostajan brändi saa tuekseen arvostetun mediaympäristön.

kl_case_estonia
Case

Yrityksen sisällölle lisää näkyvyyttä Kauppalehden avulla

Estonian Business School kirjoitti kansainvälisen tutkinnon hankkimisesta työn ohessa. Kauppalehden Studio -artikkeli oli raikas ja uudenlainen tapa esitellä yliopistoa ja sen tarjoamia tutkinto-ohjelmia. Kampanjan menestys ylitti tavoitteet ja siitä saatu palaute oli ainoastaan positiivista.

Lue lisää

kl_case_tekes
Case

Tekes tavoitti B2B-kohderyhmänsä mobiilista

Tekes on ottanut haltuun Kauppalehden mobiilin kolmena peräkkäisenä kesänä. Tekes on saanut paljon uusia kontakteja sekä välitettyä tietoa Tekesin ohjelmista ja rahoituksesta. Kampanjan avulla onnistuttiin myös rakentamaa mielikuvaa Tekesistä helposti lähestyttävänä organisaationa.

Lue lisää

Tavoittavuudet

Kauppalehti

Ilmestymistiheys

5 krt/vko

Lukijoita/nro

136 000

Näköislehden lukijamäärä 

12 000

Levikki

47 732

Yhteistavoittavuus (printti+digi)

690 000

Kauppalehti Optio

Ilmestymistiheys

2 krt/kk

Lukijoita/nro

190 000


Kauppalehti.fi

Viikkotavoittavuus

600 000

Mobiili

Eri selaimia/vko

430 000

Sivunäytöt/vko

1 400 000

Tabletti

Aktiivikäyttäjiä

6000

Näköislehteä ladattu

50 000


Lähteet: KMT SL 2016, KMT SL syksy 2016, LT 2015, Media Audit Finland 2014, TNS Metrix 2017 (*vkot 2-7 keskiarvo), TNS Spring, Google Analytics marras16-helmi17, Localytics s2015


Yhteydenottolomake

Kauppalehti