Kasvu syntyy rohkeudesta toimia.

Alman lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Jokainen kohtaaminen synnyttää keskustelua, uusia ajatuksia ja uutta kasvua.

#rohkeuskasvaa

Ajankohtaista mainostajille

Vuoden Toimiston shortlistit julki!

Alma Media toi Suomeen Ruotsin arvostetuimman markkinointialan kehittämiskonseptin, alaa luotaavan Vuoden toimisto -tutkimuksen. Parhaimmiston shortlistit julkaistiin 16.1. Lue lisää.

Nyt on aika siirtyä tekoihin – markkinointi-investointien merkittävä kasvattaminen olisi yksi keinoista rakentaa paitsi yritysten, myös koko Suomen kasvua ja menestystä. Markkinointi on kasvun moottori”,
sanoo Alman Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Lue lisää: www.vuodentoimisto.fi

KLnosto_1

Artikkelit

Kauppalehden sisältöihin uutta vuodenvaihteessa

Printtilehti on yhä monelle lukijalle suosituin tapa perehtyä uutisiin ja niiden taustoihin. Digikanavien lisäksi kehitämmekin Alma Talentissa sisältökokonaisuuksia myös printin keskittyneempään lukemiseen. Nyt vuorossa on Kauppalehti, jonka  printtilehden sisältö saa uutta potkua sijoittamisen, yrittäjyyden, työelämän ja politiikan aiheisiin joulu – tammikuun aikana.

Lue lisää >>

vuodentoimisto_1

Artikkelit

M&M Vuoden toimisto -erikoisnumero ilmestyy 13.2.2017

Vuoden toimisto -tutkimus on ollut käynnissä loka-marraskuun ajan ja jatkuu vielä joulukuun puolella. Helmikuussa luvassa on huikea palkintogaala, kun parhaat toimistot palkitaan Suvilahden kattilahallissa 10.2.2017.

Lue lisää >>

AG 570x270px_almamedia.fi

Automated Guaranteed

Osta mainoskampanjasi suoraan markkinapaikan kautta

Alman digimainonnan tuotteita voi ostaa Suomen suurimpien mediatalojen yhteiseltä Automated Guaranteed -markkinapaikalta. Uusi ostotapa on tarkoitettu mainonnan ammattiostajille ja se nopeuttaa sekä helpottaa mediatilan ostamista.

Lue lisää >>

Punatulkku_570x270_template

Artikkelit

Alma Talentin talviedut

Talvikaudella tavoitat yleisösi tehokkaasti!

Alma Talentin talviedut ovat voimassa 5.12.2016-22.1.2017. Lue lisää tästä.

Etuovi.com-blogi

Etuovi.com

Uusi sisältömarkkinoinnin ratkaisu yritysasiakkaille

Oletko asumisen alan asiantuntija tai palveluntarjoaja? Etuovi-blogin avulla voit kasvattaa yrityksesi tunnettuutta sekä tavoittaa tuottamallesi sisällölle valtakunnallisen yleisön.

Lue lisää >>

Aluemedia-uudistuneet-verkkosivut

Aluemedia

Uudistuneet verkkopalvelut tarjoavat entistä paremman alustan mainostajille

Aamulehden ja Satakunnan Kansan verkkopalvelut ovat uudistuneet. Nyt verkossa on entistäkin runsaammin luettavaa: pitkiä juttuja, kiinnostavia haastatteluja ja tärkeitä paikallisia puheenaiheita – ja yhä sitoutuneempi yleisö kaupallisille viesteillesi.

Tutustu uudistuneeseen Aamulehteen
Tutustu uudistuneeseen Satakunnan Kansaan

Uutiskirjeet

Alma Mediaratkaisut julkaisee kuukausittain ajankohtaisia markkinaan ja mediaan liittyviä uutisia uutiskirjeiden muodossa. Löydät viimeisimmät uutiskirjeet täältä.

Alma Talk -tapahtumat

Alma Talkit ovat Alma Median mainostaja-asiakkaille suunnattuja tapahtumia.

Syksyn 2017 Alma Talkit julkaistaan myöhemmin

yhteystiedot_570x270

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin

Uutishuone

Arno_Ahosniemi

Median avattava prosessejaan yleisölle

Totuuden jälkeisenä aikana, brexitin ja Trumpin jälkimainingeissa, on entistä kirkkaammin selvää, että luotettavasti toimitettu perinteinen media voi kestävästi luoda kilpailuetua ja myös taloudellista menestystä omistajilleen ja asiakkailleen. Oleellista on, että media kantaa vastuunsa virheistään ja uutisoinnistaan.

Kestävä media
TOP5_artikkelit_2016_thumbnail

Alman uutishuoneen luetuimmat jutut 2016

Listasimme vuoden 2016 suosituimmat jutut Alma Median uutishuoneella. Luetuimpien artikkelien joukkoon mahtui juttuja digitaalisuudesta, markkinoinnista ja erilaisista mainosratkaisuista, kuten sisältömarkkinoinnista.

Trendit
Eurobest_2016

Ovi mielikuvitukseen – 4 tapaa valjastaa VR markkinoinnissa

Muutama viikko sitten Euroopan mainosväki kokoontui Roomaan, Eurobesteille kuuntelemaan puheenvuoroja, palkitsemaan Euroopan parasta mainontaa ja erityisesti tunnustelemaan luovan suunnittelun tilaa ja trendejä. Yksi festivaalin suurimmista keskustelujen kysymysmerkeistä oli VR eli virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen mainonnassa ja markkinoinnissa.

Digitaalisuus
sisältömarkkinointi_thumbnail

Sisältömarkkinointi on parhaimmillaan hyötymarkkinointia

Sisältömarkkinointi on voimakas trendi, josta odotetaan tulevaisuudessa merkittävää kasvua. Mutta vain pitkäjänteinen työ, riittävän laadukkaasti ja asiakasta kuunnellen tehdyt sisällöt ratkaisevat.

Trendit