Samaa maata. Eri puuta. 

Alman lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Jokainen kohtaaminen synnyttää keskustelua, uusia ajatuksia ja uutta kasvua. Nämä kohtaamiset synnyttävät maaperän, jossa myynnin on hyvä kasvaa.

Kestävän kasvun alusta. 

Ajankohtaista mainostajille

Vuoden Toimisto on täällä!

Ruotsin arvostetuin markkinointialan kehittämiskonsepti tulee Suomeen, kun Alma Media käynnistää markkinointialaa luotaavan Vuoden toimisto –tutkimuksen.

Nyt on aika siirtyä tekoihin – markkinointi-investointien merkittävä kasvattaminen olisi yksi keinoista rakentaa paitsi yritysten, myös koko Suomen kasvua ja menestystä. Markkinointi on kasvun moottori”, sanoo Alman Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Lue lisää: www.vuodentoimisto.fi

AG 570x270px_almamedia.fi

Automated Guaranteed

Osta mainoskampanjasi suoraan markkinapaikan kautta

Alman digimainonnan tuotteita voi ostaa Suomen suurimpien mediatalojen yhteiseltä Automated Guaranteed -markkinapaikalta. Uusi ostotapa on tarkoitettu mainonnan ammattiostajille ja se nopeuttaa sekä helpottaa mediatilan ostamista.

Lue lisää >>

Punatulkku_570x270_template

Artikkelit

Alman talviedut 2016

Talvikaudella tavoitat yleisösi tehokkaasti!

Iltalehden, Telkun, Kotikokin, Rantapallon sekä Alma-verkoston kuluttajamedioiden talviedut ovat voimassa 14.11.2016-8.1.2017. Lue lisää tästä.

Alma Talentin talviedut ovat voimassa 5.12.2016-22.1.2017. Lue lisää tästä.

vuodentoimisto_1

Artikkelit

M&M Vuoden toimisto -erikoisnumero ilmestyy 13.2.2017

Vuoden toimisto -tutkimus on ollut käynnissä loka-marraskuun ajan ja jatkuu vielä joulukuun puolella. Helmikuussa luvassa on huikea palkintogaala, kun parhaat toimistot palkitaan Suvilahden kattilahallissa 10.2.2017.

Lue lisää >>

Etuovi.com-blogi

Etuovi.com

Uusi sisältömarkkinoinnin ratkaisu yritysasiakkaille

Oletko asumisen alan asiantuntija tai palveluntarjoaja? Etuovi-blogin avulla voit kasvattaa yrityksesi tunnettuutta sekä tavoittaa tuottamallesi sisällölle valtakunnallisen yleisön.

Lue lisää >>

Aluemedia-uudistuneet-verkkosivut

Aluemedia

Uudistuneet verkkopalvelut tarjoavat entistä paremman alustan mainostajille

Aamulehden ja Satakunnan Kansan verkkopalvelut ovat uudistuneet. Nyt verkossa on entistäkin runsaammin luettavaa: pitkiä juttuja, kiinnostavia haastatteluja ja tärkeitä paikallisia puheenaiheita – ja yhä sitoutuneempi yleisö kaupallisille viesteillesi.

Tutustu uudistuneeseen Aamulehteen
Tutustu uudistuneeseen Satakunnan Kansaan

yhteystiedot_570x270

Ota yhteyttä!

Jos haluat kuulla lisää Alma Median mainostajille tarjoamista mahdollisuuksista, ota yhteyttä mediamyyntiimme.

Yhteystietoihin

Uutiskirjeet

Alma Mediaratkaisut julkaisee kuukausittain ajankohtaisia markkinaan ja mediaan liittyviä uutisia uutiskirjeiden muodossa. Löydät viimeisimmät uutiskirjeet täältä.

Uutishuone

mainonta_pienikuva_270x203

Mainostaja! Tiedätkö, mistä maksat?

Digitaalisuus on merkinnyt isoa murrosta mainonnan ostamiselle ja hinnoittelulle. Järjestelmien kautta tapahtuva digimainonnan ohjelmallinen ostaminen sekä teknologian ja datan käyttö ovat parantaneet mainonnan kohdentamista, mitattavuutta ja tuloksellisuutta. Samalla mainonnan hinnoittelu on kuitenkin osittain hämärtynyt.

Trendit
Tuomas_Hämäläinen

Ettei asiakas unohtuisi

Dynaamiset maksumuurit, mobiiliapplikaatiot ja bundle-hinnoittelut – kaikki tuikitärkeitä välineitä modernissa sisältömyynnissä. Näiden varaan menestystä ei kuitenkaan rakenneta. Perusta luodaan edelleen samoilla periaatteilla kuin aikana jolloin luukutettiin luurilla printtiä. Kaiken keskiössä on asiakas.

Alma ratkaisut
Clement_Frey

Rich media -mainonta verkossa kiehtoo kuluttajaa ja parantaa käyttäjäkokemusta

​Verkkomainontaa, joka ei ärsytä, ei häiritse median käyttökokemusta, vangitsee käyttäjän huomion, tuottaa vuorovaikutusta ja on vielä tehokastakin. Utopiaa? Ei, vaan mahdollisuuksia, jotka ovat saavutettavissa uusilla rich media -mainosmuodoilla.

Digitaalisuus
Siksi_Markkinointia

Markkinoidaan markkinointia!

Meillä, jotka teemme töitä markkinoinnin ja median parissa, on yhteinen tehtävä: saada suomalaiset yritykset lisäämään panostuksia markkinointiin. Mitä nopeammin tämä tapahtuu, sitä nopeammin osaamisemme, teknologiamme ja tuotteemme saavat ansaitsemansa kaupallisen menestyksen maailmalla.

Trendit