Alma Media > Mainostajat > Artikkelit > Alma Plus -kuvagalleria > Alman talviedut 2016
punatulkku_artikkelin_header-770x370_template

Alman kuluttajamedioiden talviedut 2016

Talvikaudella tavoitat yleisöt tehokkaasti!
14.11.2016 – 8.1.2017 alkaviin kampanjoihin saat Iltalehden, Telkun, Kotikokin, Rantapallon ja Alma-verkoston kuluttajamedioiden digikampanjoihin +30 % lisänäyttöjä.

Alma-verkoston kuluttajamedioita ovat mm. Aamulehti, Satakunnan Kansa, Lapin Kansa ja Pohjolan Sanomat.

Iltalehden printissä talvietu on 2+2 – ostaessasi kaksi ilmoitusta saat lisäksi kaksi ilmoitusta veloituksetta!

Kuluttajamedioiden digitarjous +30 % näyttöjä

Digitarjous koskee Iltalehden, Telkun, Kotikokin ja Alma-verkoston kuluttajamedioiden digikampanjoita ja on voimassa perusmainosmuodoissa kaikissa osioissa.

Tarjous koskee normaalihintaisia kampanjoita. Tarjous ei koske päällekkäisiä erikoisetuja, pakettialennuksia, Celtralla toteutettuja kampanjoita eikä Almascope-kampanjoita. Muut myyntiehdot Alma Median myyntiehtojen mukaisesti.

Iltalehden printtitarjous 2+2

Iltalehden printtitarjouksen kaikki ilmoitukset tulee varata samanaikaisesti ja käyttää kampanjan aikana. Ilmoituskoon tulee olla sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineistoa voi vaihtaa. Jos paketissa on erihintaisia lehtiä, myönnetään veloituksetta edullisimmat ilmoitukset. Tarjouksen lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus, ei muita alennuksia tai päällekkäisiä etuja.

Tarjous ei koske avausaukeamaa, luokiteltuja ilmoituksia eikä seuraavia erikoisnumeroita:

  • 7.12. Linnan juhlat -erikoisnumero
  • 23.12. Joululehti
  • 5.1. Loppiaisaatto