Alma Media > Uutinen > Alma Median vaikutus ympäröivään yhteiskuntaan vahvasti positiivinen

Alma Median vaikutus ympäröivään yhteiskuntaan vahvasti positiivinen

Alman työnhakupalvelu Jobly on maailman ensimmäinen työnhakupalvelu, joka mahdollistaa arvopohjaisen työnhaun. Jobly hyödyntää Upright-teknologiayhtiön keräämää vaikuttavuustietoa, joka kertoo, miten eri yritykset vaikuttavat yhteiskuntaan, tietoon, terveyteen ja ympäristöön. Alma Median vaikutus maailmaan on positiivinen. Lue, mitkä tekijät siihen konkreettisesti vaikuttavat.

Lähes kaikkien yritysten liiketoiminta synnyttää joitakin positiivisia vaikutuksia – mutta myös negatiivisia vaikutuksia positiivisten aikaansaamiseksi. Upright-datan tavoitteena ei ole kertoa, mitkä työpaikat ovat hyviä tai huonoja, vaan antaa työnhakijoille mahdollisuus nähdä työpaikoista niiden vaikutuksiin liittyvää dataa ja peilata sitä omiin arvoihinsa ja prioriteetteihinsa. Alma Median nettovaikuttavuusindeksi on +68 %, mikä tarkoittaa, että positiiviset vaikutukset ylittävät merkittävästi negatiiviset.

Näistä tekijöistä Alman vaikuttavuus syntyy

Alman positiiviset vaikutukset syntyvät ennen kaikkea näistä alla mainituista tekijöistä.

Tieto: Tiedon luominen ja jakaminen

Jaamme medioidemme kautta tietoa ja elämyksellisiä lukuhetkiä niin taloudesta ja politiikasta kuin viihteestä ja lifestylestä. Mediamme tavoittavat suurimman osan suomalaisista viikoittain. Sisältömme kulkevat lukijoiden mukana verkossa ja helppokäyttöisissä sovelluksissa, joita kehitämme jatkuvasti. Uutissisältömme pyrkivät selittämään ilmiöitä sekä auttavat lukijoitamme muodostamaan omia mielipiteitä ajankohtaisista asioista. Samalla puolustamme sananvapautta ja moniarvoista julkista keskustelua, jossa eri äänet pääsevät kuuluviin.

Yhteiskunta: Työpaikat

Alma Mediaan kuuluu useita työnhakuportaaleja eri puolella Eurooppaa. Rekrytointipalveluidemme avulla autamme työnhakijoita löytämään itselleen sopivimman ja merkityksellisimmän työn. Samalla autamme yrityksiä löytämään heille sopivimmat työntekijät ja sitä kautta vaikutamme positiivisesti työllisyyteen sekä yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kestävään kasvuun.

Terveys: Merkityksellisyys ja elämykset

Inspiroimme ihmisen luontaista uteliaisuutta ja autamme elämän tärkeimmissä valinnoissa kuten auton, työpaikan tai asunnon vaihtamisessa. Digitaalisten markkinapaikkojemme, kuten etuovi.com ja nettiauto.com avulla voit myydä ja ostaa sekä etsiä ja löytää – tai vaikkapa vain unelmoida.

Vastuullisuus ja vaikuttavuus tärkeitä tekijöitä työn haussa

“Yhä useampi työntekijä ja -hakija miettii yritysten vaikuttavuus maailmaan ja on jopa valmis irtisanoutumaan, jos omat ja yrityksen edustamat arvot eivät kohtaa. Tämä kehitys tulee todennäköisesti vain voimistumaan”, kuvaa Joblyn markkinointijohtaja Annika Ruola.

”Joblyä lähdettiin alusta alkaen rakentamaan tulevaisuuden työnhakupalveluksi, ja siksi vaikuttavuus sekä vastuullisuus ovat meille tärkeitä asioita. Kumppania pohdittaessa oli hienoa havaita, että juuri suomalainen Upright Project edustaa vaikuttavuuden mittaamisessa maailman huippua”, jatkaa Annika.

  • Julkaistu: 5.9.2023, 12:58
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Vastuullisuus

Tutustu tarkemmin Alma Median vaikuttavuusprofiiliin Uprightin sivuilla.

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Vastuullisuuden edelläkävijä K-ryhmä käyttää Alma Hiilimittaria

K-ryhmä on vastuullisuustyössään maailman johtavia toimijoita. Vastuullisuuden hyväksi tehdään työtä…

Vastuullisuus

Katso webinaaritallenne: Vastuullisen digimainonnan mittaaminen

Alma Mediaratkaisuiden Johanna Vartiainen oli puhumassa vastuullisesta digimainonnasta ja sen…

Vastuullisuus

PäättäjäMind – Vastuullisuus yrityksissä

Mitä vastuullisuuden toteuttamiseen ja seurantaan liittyviä toimenpiteitä yrityksissä on tehty?…

Vastuullisuus