Alma Media > Uutinen > Alma Talent Show kannusti markkinoimaan

Alma Talent Show kannusti markkinoimaan


Uusi aika vaatii uudet kujeet. Digitaalisessa ympäristössä vuorovaikutuksen voima korostuu ja brändin merkitys muuttuu. Markkinointiin tarvitaan rohkeutta, uskallusta ja heittäytymistä.

Tätä sanomaa vietiin vahvasti eteenpäin 15. kesäkuuta Finlandia-talolla järjestetyssä Alma Talent Show’ssa, joka kokosi yhteen alan päättäjät ja asiantuntijat. 

Alma Talent Show kannusti asiantuntijoiden johdolla monimuotoiseen markkinointiin, kohderyhmää ymmärtäen ja kasvun aikaansaamiseksi.

Tapahtuman juontajana toiminut André Noël Chaker pääsi kyselemään tiukkoja kysymyksiä markkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta markkinoinnin vahvoilta ammattilaisilta.

Mukana Andrén hiillostuksen alla oli markkinoinnin kuumat nimet 
Petri Heinonen, Avaus Marketing
Satu Yrjänen, TNS Gallup
Tuomas Kahri, Intera Partners
Marco Mäkinen, TBWA
Juha-Petri Loimovuori, Alma Talent

Katso parhaat palat tapahtumasta yllä olevasta videosta.

Katso myös: 
Mikä Alma Talent?
Alma Plus kokosi yhteen media- ja mainostoimistoalan ammattilaiset 

  • Julkaistu: 29.6.2016, 10:45
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: almassa-tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Miltä näyttää työelämä vuonna 2052?

Monsterin ja Alma Median TET-harjoittelijat Anna, Sofia, Ella ja Oliver…

Almassa tapahtuu

Alma Medialla Suomen parhaat sijoittajasivut Mid Cap -kategoriassa

Pörssisäätiön ja Suomen Sijoitusanalyytikot ry:n järjestämässä Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa Alma…

Almassa tapahtuu

Nuoret kehittävät TET-palvelua yhteistyössä yritysten ja oppilaitosten kanssa

Alma Media, Monster ja Lasten ja nuorten säätiö kehittävät yhteistyössä…

Töissä Almalla