Alma Media > Uutinen > Alma Talent Show kannusti markkinoimaan

Alma Talent Show kannusti markkinoimaan


Uusi aika vaatii uudet kujeet. Digitaalisessa ympäristössä vuorovaikutuksen voima korostuu ja brändin merkitys muuttuu. Markkinointiin tarvitaan rohkeutta, uskallusta ja heittäytymistä.

Tätä sanomaa vietiin vahvasti eteenpäin 15. kesäkuuta Finlandia-talolla järjestetyssä Alma Talent Show’ssa, joka kokosi yhteen alan päättäjät ja asiantuntijat. 

Alma Talent Show kannusti asiantuntijoiden johdolla monimuotoiseen markkinointiin, kohderyhmää ymmärtäen ja kasvun aikaansaamiseksi.

Tapahtuman juontajana toiminut André Noël Chaker pääsi kyselemään tiukkoja kysymyksiä markkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta markkinoinnin vahvoilta ammattilaisilta.

Mukana Andrén hiillostuksen alla oli markkinoinnin kuumat nimet 
Petri Heinonen, Avaus Marketing
Satu Yrjänen, TNS Gallup
Tuomas Kahri, Intera Partners
Marco Mäkinen, TBWA
Juha-Petri Loimovuori, Alma Talent

Katso parhaat palat tapahtumasta yllä olevasta videosta.

Katso myös: 
Mikä Alma Talent?
Alma Plus kokosi yhteen media- ja mainostoimistoalan ammattilaiset 

  • Julkaistu: 29.6.2016, 10:45
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Alma Media kasvattaa tekoälykyvykkyyksiä ja parantaa kilpailukykyään uudella AI-ohjelmalla

Alma Media hyödyntää tekoälyä laajasti ja innostaa henkilöstöään kokeilemaan uusia…

Almassa tapahtuu

Alma-talossa siirryttiin aurinkovoiman aikakauteen

Helsingin keskustan ytimessä, kesällä uuden ilmeen saaneen Töölönlahden puiston ja…

Vastuullisuus

Edistykselliset rekrytointialustat auttavat ratkaisemaan työvoimapulaa 

Alma Median Alma Career -yksikkö toimii rekrytointialalla itäisessä Keski-Euroopassa ja…

Almassa tapahtuu