Kuinka kertoa monimutkaisesta mutta tärkeästä asiasta mahdollisimman laajalle joukolle? Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO on tavoittanut satoja tuhansia lukijoita Iltalehden natiiviartikkeleilla ja toimivalla display-mainonnalla. Niiden avulla […]
Kaalimato.com on tehnyt sisältömarkkinointia Iltalehdessä jo useamman vuoden ajan. Pitkäjänteinen tekeminen on tuonut toivottuja tuloksia: artikkelien sisältö on kiinnostanut lukijoita ja Kaalimadon brändinäkyvyys on kasvanut. […]
Kuopiossa sijaitseva Kauppakeskus Apaja ja Kuopion Pysäköinti halusivat aktivoida lähialueen ihmiset seuraamaan kauppakeskuksen tarjontaa ja tutustumaan uuteen pysäköintilaitokseen. Alman verkostossa voi kohdentaa kampanjan tietylle alueelle […]
Fiksulla kohdentamisella voi saada aikaan sen, että tavoitetaan juuri tietty yleisö massasta. Kylpylähotelli Kunnonpaikka on tehnyt Alman kanavissa kohdennettua mainontaa, joka ajoitetaan sesonkeihin ja kohdennetaan […]
Eduskuntavaaliehdokkaalle Susanne Päivärinnalle vuoden 2023 vaalikampanjan ydinkohderyhmä oli selkeästi tiedossa. Kevään kampanjaan luonnolliset ratkaisut olivat muun muassa display-mainonta, sillä sitä on helppo kohdentaa tarkasti sekä […]
Kuopion Energia toteutti Alman verkostossa alueellisesti kohdennetun display-kampanjan, jolla haluttiin kehittää kaukolämpötuotteen mielikuvaa ja ohjata liikennettä verkkosivuille. Digitaalinen mainonta oli osa monikanavaista markkinointikokonaisuutta.
Palvelemme maanantaista
perjantaihin klo 9 – 15.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan tai
mediamainonta@almamedia.fi