Tarpeisiisi räätälöityä markkinointia
alueellisesti ja valtakunnallisesti
Saat käyttöösi tiimin, joka auttaa sinua parhaiksi todetuilla markkinoinnin ja mainonnan ratkaisuilla. Tekemisemme pohjautuu dataan ja tuloksiin. Oli budjettisi sitten pieni, suuri tai jotain siltä väliltä, rakennamme tuotevalikoimastamme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan display-mainonnan, sisältömarkkinoinnin, videomainonnan, kotisivujen tai verkkokaupan, hakukoneoptimoinnin tai printtimainonnan kokonaisuuden.
Millaiseen tarpeeseen etsit ratkaisua?
Tunnettuus
Haluan lisätä yritykseni tunnettuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.
Katso lisää
Erottautuminen kilpailijoista
Haluan vaikuttaa mielikuvaan yrityksestäni ja erottua kilpailijoista.
Katso lisää
Huomion herättäminen
Haluan kertoa yritykseni ajankohtaisista asioista, kuten tuotteista tai tapahtumista.
Katso lisää
Löydettävyys & kotisivut
Haluan yritykseni löytyvän helposti verkosta ja verkkopalvelun tuottavan minulle lisää myyntiä.
Katso lisää
Etkö vielä tiedä, mitä tarvitset?
Me autamme sinua!
Meillä on paljon vaikuttavia digimarkkinoinnin ja -mainonnan ratkaisuja kaiken kokoisille budjeteille, sillä yritykset ja tarpeetkin ovat erilaisia.
Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään sopivan kokonaisuuden kattavasta tarjonnastamme.
Miksi Alma Media?
Vaikuttava, paikallinen, ymmärrettävä, asiantunteva
3,3 milj.
suomalaista käyttää medioitamme ja palveluitamme joka viikko – löydä heistä oma kohderyhmäsi.
89 %
Tavoitamme 89 % suomalaisista joka viikko.
Digimarkkinointia ja -mainontaa sinulle sopivalla budjetilla, yksinkertaisesti. Meiltä saat yrityksellesi ratkaisun kaikkiin mainonnan tarpeisiin: kun haluat tehdä imagoa kirkastavaa brändimainontaa, tarvitset apua kotisivujesi löydettävyyteen, haluat perustaa verkkokaupan, kaipaat tuotteillesi enemmän tunnettuutta tai ihan vain lisää asiakkaita.
Autamme sinua löytämään juuri sinun tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneen yleisön – olipa se kuinka paikallisesti pieni tai valtakunnallisesti suuri tahansa.
- Mainoksesi tavoittaa juuri ne kohderyhmät, jotka sinä haluat – alueellisesti ja valtakunnallisesti
- Käytössäsi on tehokkaimmat ja uusimmat digimarkkinoinnin ratkaisut
- Autamme sinua onnistumaan – kerro tavoitteesi, me rakennamme ratkaisun
Lähde: Kantar Mind 2021 viikkotavoittavuus, 15–74-vuotiaista, koko Alma digi + printti
Tätä kaikkea tarjoamme
Asiakkaidemme onnistumisia
JVA
Jyväskylän vuokra-asunnot on tehnyt Alma Median kanssa alueellista mediamainontaa jo kolmen vuoden ajan Iltalehdessä julkaistavan jatkuvan artikkelisarjan muodossa.
Bolt
Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!
Helsingin lähikunnat
Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.
Digisähkö
Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.
Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko
asiantuntijamme kanssa
Haluatko kysyä digimarkkinoinnista?
Herättikö jokin mainosratkaisuistamme kiinnostuksen ja haluat kuulla lisää?
Mietityttääkö, mikä olisi sinun yrityksellesi sopivin kokonaisuus?
Varaa kalenteristamme sopiva hetki, niin asiantuntijamme laittaa sinulle kutsun virtuaaliselle kahvitauolle!
Markkinoijan tietopankki
Uusimmat sisällöt
Luottamus printtiin voi paremmin kuin koskaan
Monen suomalaisen kahvipöydässä on tuote, jonka osa luulee olevan unohdettu. Nimittäin sanomalehti. Kaikenlaisten valeuutisten yleistyessä suomalaiset uskovat painettuun sanaan yhä vahvemmin, ja luottamus printtiin voi […]
Tästä artikkeliin
Isoja uutisia: Alma Media aloittaa digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen
Digitaalinen mainonta vaikuttaa myös sinun yrityksesi hiilijalanjälkeen. Tiedätkö kuinka paljon? Me aloitamme digitaalisen mainonnan hiilijalanjäljen mittaamisen ensimmäisenä mediatalona Suomessa. Hiilijalanjälkiluvut ovat jatkossa osa kampanjaraporttia Tavoitteenamme […]
Tästä artikkeliin
Tiedätkö, millainen asiakkaasi ostopolku on?
Asiakkaan ostopolku kulkee usein tarpeen tiedostamisesta ja harkinnasta ostopäätökseen. Mitä muuta asiakkaan ostopolulla tapahtuu ja voiko ostopäätökseen vaikuttaa? Katso vinkit, miten mainonnalla voi vaikuttaa ostopolun […]
Tästä artikkeliin
Kannattaako kesällä mainostaa?
Ajatteletko sinäkin, että kesällä mainoskampanjat eivät kannata, koska ”kaikki ovat lomalla”. Kesä on erinomaista aikaa saada näkyvyyttä ja tunnettuutta brändillesi juuri silloin, kun ihmisillä on […]
Tästä artikkeliin
Ajankohtaiset yleisöt: Näin tavoitat suomalaisen kesäkansan
Tässä vinkkejä kaikille mainostajille, miten tehdä ajankohtaista mainontaa. Erityisesti nämä neljä yleisöryhmää tavoitat juuri nyt. Nappaa vinkit markkinoinnin vuosikelloosi, millaisten sisältöjen parista tavoitat yleisön keväällä […]
Tästä artikkeliin
Kuntamarkkinointi kertoo houkuttelevasti sen, mikä on jo olemassa
Moni markkinoinnista vastaava pohtii, miten saada oma viesti kuuluville ja näkyville.Millainen kuntamarkkinointi oikeasti toimii? Miten saada huomiota oman alueen tapahtumiin? Mikä uusia asukkaita ja yrityksiä […]
Tästä artikkeliin
Ajankohtaiset yleisöt: Vinkit, miten kohdennat mainontaa juuri nyt
Millaiset yleisöt ovat aktiivisia vuoden ensimmäisellä neljänneksellä? Kenelle voi ja kannattaa kohdentaa mainontaa juuri nyt? Tarjoamme ideat ja vinkit mainostajille mainonnan personointiin ajankohtaisten tapahtumien ja […]
Tästä artikkeliin
Viisi keinoa löytää ostavia asiakkaita
Tuhannet tykkäykset somessa eivät auta, jos ne eivät tuo rahaa kassaan. Toisin sanoen jokaista käytettävissä olevaa mainosmuotoa ei tarvitse hyödyntää eikä jokaiseen saatavilla olevaan kanavaan […]
Tästä artikkeliin
Vau! – Vaikuttava liikkuva kuva
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, liikkuva kuva kertoo vielä enemmän. Video sopii erinomaisesti tunnettuuden kasvattamiseen sekä brändinrakennuksen tueksi. Liikkuva kuva on kaikkialla Olipa […]
Tästä artikkeliin
Suosituksia ja näkökulmia automainontaan
Automarkkinalla tapahtuu nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Muun muassa autojen uudet käyttövoimat ja omistamisen muodot mietityttävät autonostajia. Toisaalta autoala on painiskellut saatavuusongelmien kanssa ja viimeaikainen […]
Tästä artikkeliin
Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Mainonnan kohdentamisella pyritään win-win-tilanteeseen: mainostaja löytää sopivan yleisön, jolle kannattaa mainostaa, ja mainoksia näkevä yleisö hyötyy siitä, että näkevät heitä kiinnostavia mainoksia.
Tästä artikkeliin
Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Onko mainontasi kirjavaa kuin strösselisekoitus? Nappaa tästä vinkkejä, miten pidät kokonaisuuden hallinnassa onnistuneesti.
Tästä artikkeliin