Digimarkkinointia yksinkertaisesti

Näin helposti se käy

Jatkuva mainonta onnistuu maltillisellakin budjetilla / Case Savon ammattiopisto Sakky

Jatkuva mainonta ja jatkuva näkyvyys on tärkeää Savon ammattiopistolle, sillä haku koulutuksiin on käynnissä ympäri vuoden. Koulutusalalla top of mindissa pysymisen merkitys korostuu, koska päätös […]

Tästä referenssiin

Vaalikampanjan tarkka kohdennus kannattaa

Eduskuntavaaliehdokkaalle Susanne Päivärinnalle vuoden 2023 vaalikampanjan ydinkohderyhmä oli selkeästi tiedossa. Kevään kampanjaan luonnolliset ratkaisut olivat muun muassa display-mainonta, sillä sitä on helppo kohdentaa tarkasti sekä […]

Tästä referenssiin

Näin perheyritys kasvatti tunnettuuttaan / Case Kuusilinna

Kotimainen perheyritys Kuusilinna on rakentanut tunnettuuttaan sisältömarkkinoinnilla Iltalehdessä. Useamman natiiviartikkelin sarjalla saatiin hyviä tuloksia, ja odotukset ovat korkealla myös tulevien sisältöjen osalta. Kampanjointia jatketaan ja myös videosisältöjä tullaan tekemään ja hyödyntämään jatkossa.

Tästä referenssiin

Kampanja sai alueen asukkaat aktivoitumaan / Case Kuopion Energia

Kuopion Energia toteutti Alman verkostossa alueellisesti kohdennetun display-kampanjan, jolla haluttiin kehittää kaukolämpötuotteen mielikuvaa ja ohjata liikennettä verkkosivuille. Digitaalinen mainonta oli osa monikanavaista markkinointikokonaisuutta.

Tästä referenssiin

14 viikon paraatipaikka toi vauhtia autopesusesonkiin | Case PeeÄssä ABC Carwash

Pohjois-Savossa toimiva Osuuskauppa PeeÄssä ABC toteutti keväällä 2022 Alman verkostossa kampanjakokonaisuuden, jolla tavoiteltiin ABC Carwash -toimipaikkojen tunnettuuden ja myynnin kasvua sekä käyttöasteen kehitystä.

Tästä referenssiin

Sisältö­­­markkinointi­­­­kampanjalla rakennettiin tunnettuutta ja mielikuvaa ja saatiin kasvua myyntiin | Case Nekalan Rauta-Otra

Tampereen Nekalan Rauta-Otra toteutti Iltalehdessä kaksi alueellisesti kohdennettua sisältömarkkinointiartikkelia, jotka Alma Brand Studio tuotti yhteistyössä Rauta-Otran kanssa.

Tästä referenssiin

”Minilomalle Härmään”-konseptista syntyi kolme tarinaa kylpylästä | Case Härmän Kylpylä

Härmän Kylpylä toteutti keväällä 2022 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli kasvattaa kylpylän tunnettuutta ja tuoda esiin monipuolista tarjontaa eri asiakassegmenteille. Alma Brand Studio loi kampanjaan konseptin, joka kulki nimellä ”Minilomalle Härmään”.

Tästä referenssiin

Kiinnostavat artikkelit puhuttelivat oikeaa kohde­ryhmää | Case Esan Levykaluste

Esan Levykaluste toteutti kesän ja syksyn vaihteessa 2022 Iltalehdessä kampanjan, jonka avulla tavoitettiin potentiaalisia asiakkaita niin pääkaupunkiseudulla kuin Pirkanmaalla. Kampanja kohdennettiin alueellisesti ja siihen sisällytettiin viisi Iltalehden sisältöartikkelia sekä lukijoille kohdennettua display-mainontaa.

Tästä referenssiin

Tavoite vuokra-­asumisen imagon kirkastamisesta toteutui Iltalehden sisältö­­artikkelien avulla | Case JVA

Jyväskylän vuokra-asunnot on tehnyt Alma Median kanssa alueellista mediamainontaa jo kolmen vuoden ajan Iltalehdessä julkaistavan jatkuvan artikkelisarjan muodossa.

Tästä referenssiin

Alueellinen kampanja Alma-verkostossa houkutteli helsinkiläisiä lähikuntien matkailukohteisiin | Case Helsingin lähikunnat

Askolan, Pukkilan ja Myrskylän kunnat toteuttivat kesällä 2021 Alman kanavissa kampanjan, jonka tavoitteena oli houkutella helsinkiläisiä tutustumaan kuntien matkailukohteisiin.

Tästä referenssiin

Bolt Works kasvattaa tunnettuuttaan Alma Brand Studion kanssa | Case Bolt

Vuoden 2021 alussa käynnistetty sisältömarkkinointi Kauppalehdessä ja Iltalehdessä suunniteltiin huolellisesti Boltin ja Alma Brand Studion ammattilaisten kesken. Tulokset puhuvat puolestaan!

Tästä referenssiin

Asiantuntija­organisaatiolle hyvät liidit ovat elintärkeitä | Case Digisähkö

Digisähkö Oy on pieni 10 hengen asiantuntijayritys, joka myy, suunnittelee ja toteuttaa älykotiratkaisuja. Älykodissa talotekniikka, viihdelaitteet, valaistus ja lämmitys ovat saman järjestelmän ja helppokäyttöisen käyttöliittymän alla.

Tästä referenssiin

Uusi verkko­sivusto hyvässä yhteis­hengessä | Case Parmatic

Korjausrakentamisen palveluita pääkaupunkiseudulla tarjoava Parmatic on ollut Netellon asiakas vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyö alkoi hakukoneoptimoinnilla ja laajeni parin vuoden päästä uuden nettisivuston rakentamiseen sekä sisällöntuotantoon.

Tästä referenssiin

Ota yhteyttä

Copyright © 2023