Näin löydät ostavia asiakkaita – katso video
Oikea yleisö. Näyttävä mainos. Sinulle sopivalla budjetilla. Valitse Alma Loistava.
Tavoita massasta oma, sopiva yleisösi
Olennaista on löytää se porukka, joka on kiinnostunut tuotteistasi.
Jos haluat mainoksesi näkyvän vain Keski-Suomen alueella, se onnistuu. Tai jos haluat mainoksesi tavoittavan vain porilaiset yrittäjät tai 25–30-vuotiaat Pohjois-Suomen kunnassa, sekin onnistuu.
Kohdentamalla mainoksesi näkyy oikealle yleisölle, oikeaan aikaan.
Herätä huomio tyylillä – vaikka mainosvideolla
Video, animaatio, ääni – olisiko joku näistä sopiva tehokeino sinun mainokseesi?
Houkutteleva mainos huomataan! Aina ei tarvita massiivista kuvaustuotantoa ja miljoonabudjettia – joskus kuvaan lisätty pienikin liike, animaatio tai toiminnallisuus kiinnittää katseen jo ensi näkemältä.
Me saamme mainosbannerisi elämään!
Valitse valmis mainospaketti, joka sopii budjettiin
Alma Loistava on helppo digimainonnan ratkaisu!
Tämä mainospaketti sopii kaikenkokoisille yrityksille, siinä yhdistyy näyttävä mainosbanneri kohdennettuna oikealle yleisölle. (Paketin hinta alkaen 500 euroa.) Kysy myös muista digimainostajan pakettiratkaisuistamme.
Nyt sinullakin on loistava tilaisuus tehdä näyttävää mainontaa. Kysy lisää Alma Loistavasta tai muista digimainonnan paketeista.
Kohdentamalla varmistamme, että juuri oikea yleisö huomaa sinun mainoksesi
Alman digiverkostoon kuuluu tunnettuja suomalaisia medioita ja palveluita, kuten Iltalehti, Kauppalehti, Uusi Suomi, Nettiauto ja Etuovi.com. Näissä ja lukuisissa muissa palveluissa on mahdollista tavoittaa viikoittain yli 3 miljoonaa suomalaista.*
Kohdentamisen avulla voit saada mainoksesi näkymään tietylle pienemmälle porukalle, joka on kiinnostunut tuotteistasi tai palveluistasi. Digimainonnan keinoja hyödyntämällä mainoksesi toimii paremmin, on vaikuttavampi etkä maksa turhasta.
FIAM 2023
Esimerkkiyleisöjä, joille mainontaa voi kohdentaa:
- auton hankinta-aikeissa oleville Nettiauton ja Autotalli.comin käyttäjille
- autoilijoille tai autonhuoltoa etsiville
- eri koulutusasteiden opiskelijoille tai vaikka 18–29-vuotiaille valitsemallasi alueella
- tontin tai asunnon ostoaikeissa oleville
- työkoneita ja -laitteita Nettikoneesta etsiville
- tai muulle sinulle tärkeälle kohderyhmälle halutulla alueella.
Esimerkkimainos Alma Loistavasta voi olla vaikka näin näyttävä!
Haluan kuulla lisää Alma Loistavasta!
Vaikka et olisi vielä koskaan kokeillut digimainontaa, Alma Loistava on helppo ratkaisu aloittaa. Jätä vain yhteystietosi alla olevalla lomakkeella niin otamme sinuun yhteyttä. Voit myös soittaa suoraan lähimmälle asiantuntijallesi niin kuulet heti, mitä loistavaa saamme sinulle aikaan. Katso alueelliset yhteyshenkilöt >
"*" näyttää pakolliset kentät
Sinua saattaa kiinnostaa myös:
Katso, miltä näyttää: Videobanneri tavallisella mainospaikalla
Vinkkejä markkinointiin: Joka yrityksen markkinointiopas
Lue kohdentamisesta: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Usein kysytyt kysymykset:
Mainostaminen on tapa hankkia lisää asiakkaita, muistuttaa nykyasiakkaita olemassaolostasi, herättää huomiota, vauhdittaa myyntikampanjoita, lanseerata uusia tuotteita ja tasata sesonkien välisiä hiljaisia hetkiä. Mainonta on yksi tehokkaimmista tavoista kasvattaa yrityksesi liikevaihtoa.
Mitä pienempi yritys ja brändi on, sen isompi rooli mainonnalla on, sillä yritys ei tee tulosta ilman asiakkaita.
Mainostamiseen pätee hyvin toteamus ”poissa silmistä, poissa mielestä”. Jos yleisö ei altistu mainonnalle, muistijälki voi hiipua ja yrityksesi voi unohtua asiakkaiden mielestä kokonaan. Ilman mainontaa voit menettää nykyisetkin asiakkaat kilpailijalle, joka mainostaa tehokkaasti.
Joku voi ajatella, että ”yritykselläni on tarvittava asiakaskunta nyt enkä tarvitse lisää asiakkaita”. Entä kun asiakaskunta vaihtuu; löytyy parempi tai halvempi tuote ja asiakkaat siirtyvät kilpailijalle; ihmiset muuttavat eivätkä käytä enää vanhan alueen palveluita; jossain on saatavilla parempaa palvelua ja kanta-asiakkuus siirtyy muualle. Asiakkaan tekemää ostopäätöstä kannattaa vahvistaa, että hän on tehnyt hyvän päätöksen valitessaan juuri sinun yrityksesi. Ja esimerkiksi jatkuvalla mainonnalla olet asiakkaan mielessä jatkossakin. Omaa markkina-asemaansa kannattaa pitää yllä, jotta sitä ei menetä kilpailijalle.
Mainontaa voi tehdä kaikenkokoisilla budjeteilla moneen eri tarpeeseen tavoitteista riippuen. Brändimainonnalla voit vaikuttaa mielikuviin, joita ihmisillä on yrityksestäsi. Mainonnalla voit myös ohjata aktiivisesti liikennettä sivustollesi, verkkokauppaan tai fyysiseen myymälään ostoksille. Voit myös tehdä pitkäntähtäimen kasvua ja bränditunnettuutta jatkuvalla mainonnalla. Jos taas haluat yrityksesi löytyvän verkosta helpommin, mainonnalla saa nopeasti apua löydettävyyteen.
Lataa vinkit ja muistilistat talteen: Joka yrityksen markkinointiopas
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan ja kysy lisää!
Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!
Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.
Me olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä asiantuntijaamme, voitte yhdessä kartoittaa yrityksesi tilanteen ja löytää sopivimmat digimainonnan ratkaisut.
Kun otat yhteyttä oman alueesi yhteyshenkilöön, hän tuntee parhaiten, mikä juuri sinun alueellasi toimii ja puhuttelee kohderyhmää, jota tavoittelet.
Kannattaa myös tutustua näihin: