Näyttävä mainonta

Kenelle sopii?

Kun haluat tehdä vaikutuksen

Näyttävä mainonta varmistaa, että brändisi huomataan ja muistetaan. Huomiota herättävillä mainosratkaisuilla kasvatat tunnettuutta, erottaudut ja pysyt kohderyhmäsi mielessä – ja teet vaikutuksen.

Esimerkki Alma Loistavasta.

Vaikuta juuri oikeaan kohderyhmään näyttävillä luovilla ratkaisuilla

Erotu kilpailijoista näyttävillä ja toiminnallisilla mainosratkaisuilla, Alma-verkoston parhailla mainospaikoilla. Voit esimerkiksi mainostaa useita tuotteita kerralla tai tehdä vaikutuksen videon keinoin.

Vuorovaikutteiset ja aktivoivat elementit mainoksessa sitouttavat käyttäjiä 3 kertaa tehokkaammin kuin mainonta, jossa ei ole aktivointia.

Kohdentamalla haluamallesi yleisölle parannat kampanjan tehokkuutta.

Huomiota herättävillä ratkaisuilla kasvatat tunnettuutta, erottaudut ja pysyt kohderyhmäsi mielessä. Voit hyödyntää toiminnallisia ratkaisuja, kuten videota, liikkuvaa kuvaa tai ääntä.

Näyttävät kampanjat toteutamme Alma Visuals -työkalun avulla.

Lähde: Alma videotutkimus 2019.

Alma Upea

Alk. 500 eur

  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Läpi Alma-verkoston
  • Alma Visuals -toteutus
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Alma Aitio

Alk. 500 eur

  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
  • Läpi Alma-verkoston tai Businessverkoston
  • Alma Visuals -toteutus
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Alma Loistava

Alk. 500 eur

  • Iso, näyttävä mainospinta
  • Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
  • Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
  • Läpi Alma-verkoston tai Businessverkoston
  • Alma Visuals -toteutus
  • Hintoihin lisätään alv.

Pyydä tarjous

Usein kysytyt kysymykset

Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.

Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!

Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.

Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O

Bannerimainonnalle kannattaa ensin määritellä tavoite ja kohderyhmä. Jo nämä asiat määrittävät pitkälti, miten ja ketä bannerin pitäisi puhutella. Lisäksi hyvä kehote aktivoi klikkaamaan!

  1. Hyvä bannerimainos huomataan ja se tukee tavoitteitasi.
  2. Hyvä bannerimainos on kaupallisesti toimiva ja saa aikaan tuloksia.
  3. Bannerin viesti tukee tavoitetta ja ohjaa toimintaan.
  4. Banneri on visuaalisesti selkeä ja vastaa brändiä.
  5. Banneri on teknisesti toimiva.

Lisää hyvän bannerimainoksen ominaisuuksista löydät ladattavasta oppaastamme.

Siirry artikkeliin: Vinkit onnistuneeseen mainontaan
Lataa opas (pdf): Millainen on hyvä bannerimainos?

Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.

Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).

Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!

Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbanneritvideot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!

Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.

Kahvitellaanko yhdessä ja jutellaan lisää? Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko

Ota yhteyttä

Copyright © 2024