Kenelle sopii?
Kun haluat tehdä vaikutuksen
Näyttävä mainonta varmistaa, että brändisi huomataan ja muistetaan. Huomiota herättävillä mainosratkaisuilla kasvatat tunnettuutta, erottaudut ja pysyt kohderyhmäsi mielessä – ja teet vaikutuksen.
Vaikuta juuri oikeaan kohderyhmään näyttävillä luovilla ratkaisuilla
Erotu kilpailijoista näyttävillä ja toiminnallisilla mainosratkaisuilla, Alma-verkoston parhailla mainospaikoilla. Voit esimerkiksi mainostaa useita tuotteita kerralla tai tehdä vaikutuksen videon keinoin.
Vuorovaikutteiset ja aktivoivat elementit mainoksessa sitouttavat käyttäjiä 3 kertaa tehokkaammin kuin mainonta, jossa ei ole aktivointia.
Kohdentamalla haluamallesi yleisölle parannat kampanjan tehokkuutta.
Huomiota herättävillä ratkaisuilla kasvatat tunnettuutta, erottaudut ja pysyt kohderyhmäsi mielessä. Voit hyödyntää toiminnallisia ratkaisuja, kuten videota, liikkuvaa kuvaa tai ääntä.
Näyttävät kampanjat toteutamme Alma Visuals -työkalun avulla.
Lähde: Alma videotutkimus 2019.
Alma Upea
Alk. 500 eur
- Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
- Läpi Alma-verkoston
- Alma Visuals -toteutus
- Hintoihin lisätään alv.
Alma Aitio
Alk. 500 eur
- Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
- Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
- Läpi Alma-verkoston tai Businessverkoston
- Alma Visuals -toteutus
- Hintoihin lisätään alv.
Alma Loistava
Alk. 500 eur
- Iso, näyttävä mainospinta
- Valtakunnallinen näkyvyys tai alueellinen kohdennus
- Kohdentaminen mahdollista kontekstin tai datan mukaan
- Läpi Alma-verkoston tai Businessverkoston
- Alma Visuals -toteutus
- Hintoihin lisätään alv.
Usein kysytyt kysymykset
Kohdentaminen on sitä, että mainosta pyritään näyttämään vain tietylle kohderyhmälle, joka todennäköisimmin ostaisi mainonnan kohteena olevia tuotteita tai palveluita.
Voit esimerkiksi kohdentaa mainontaa tietylle alueelle, tietystä aihepiiristä kiinnostuneille tai vaikka tiettyyn mediaan, kuten Iltalehteen. Tavoitteistasi riippuen mainoksen voi kohdentaa myös iän, sukupuolen, ammattiryhmän mukaan tai sen mukaan, millä laitteella mainoksen näkee. Näiden lisäksi on lukuisia muita kohdentamisen mahdollisuuksia, näistä voit kysyä meiltä lisää!
Mainonta kannattaa kohdentaa, koska siten tavoitat yrityksellesi oleellisen yleisön eikä mainosnäyttöjä mene hukkaan. Kohdentaminen säästää myös mainosbudjettiasi, kun mainonta on osuvampaa sopivalle yleisölle. Esimerkiksi koiranomistaja kiinnostuu luultavammin enemmän koiranruokamainoksesta kuin kissanhiekkamainoksesta.
Siirry artikkeliin: Kohdentaminen on digimainonnan A ja O
Hyvä, että olet kiinnostunut hakukonelöydettävyydestä, se on yksi tärkeimpiä verkkosivun ominaisuuksia.
Hyvän löydettävyyden varmistat oikeilla sisällöillä ja kotisivujen laadukkaalla teknisellä toteutuksella. Lisäksi hakukonemarkkinoinnilla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä joko optimoimalla verkkosivujesi sisältöä (SEO), mikä parantaa löydettävyyttä orgaanisissa eli luonnollisissa hakutuloksissa tai ostamalla hakukoneista mainospaikkoja (SEM).
Ota yhteyttä niin laitetaan löydettävyysasiat kuntoon!
Ei huolta! Me tiedämme, millainen sisältö ja viesti uppoaa havittelemaasi kohderyhmään. Anna siis meidän auttaa mainoksesi suunnittelussa ja toteutuksessa: saat meiltä esimerkiksi mainosbannerit, videot tai sisältömarkkinoinnin artikkelit laadukkaasti toteutettuna. Jo pienellä budjetilla pääset alkuun!
Voit tuottaa mainosmateriaalin halutessasi itse, mutta voit myös tilata suunnittelun ja aineiston valmistuksen meiltä. Meiltä saat mainosratkaisuja sekä digimarkkinointia kaikenkokoisiin tarpeisiin.
Kahvitellaanko yhdessä ja jutellaan lisää? Varaa vartin virtuaalinen kahvitauko